Terug naar overzicht
Voor de 5e keer??? Is da niet wat veel of is dat altijd zo?? Wij trouwen op 10 september en ik ben mijn kleed nog geen één keer gaan passen!!! Eind juli, begin augustus is mijn eerste pasbeurt maar...Groetjes,Ruth
Dat komt omdat mijn kleed volledig van 0 gemaakt wordt op mijn maat. Wanneer je iets van rembo of raffaële of zo neemt, wordt je kleed standaard gemaakt en pas daarna aangepast aan jou. Bij mij werden de patronen al gesneden op de vorm van mij. Van Rembo heb ik trouwens ook een heel mooi kleedje aangehad. Dit was alleen nog net iets mooier.
Geen paniek Ruth, ik trouw op 17 september en heb ook nog geen enkele pasbeurt gehad.Bij mij wordt het ook volledig op maat gemaakt en de eerste pasbeurt is pas begin augustus.Ik heb er volledig vertrouwen in dat het in orde komt tegen september.GroetjesInge
Ik trouw 24 september en ik ben zaterdag gaan passen voor de eerste keer. Dat kleed is ook helemaal opnieuw gemaakt en ontworpen door Pierre-Yves. Normaal mocht ik dinsdag gaan passen, maar toen kreeg ik telefoon dat ze het niet klaar kregen. Volgens mij hebben ze het rap rap klaar gemaakt tegen zaterdag, want er zaten defaults in de rok. Je zag echt op 3 plaatsen dat er draad getrokken was. Verschrikkelijk. Ze gaan hem nu opnieuw maken zeggen ze en dan zou mijn kleed klaar zijn 9 september. Ben benieuwd en nu toch ook best wel nerveus. Als het dan in orde is mag ik het ineens meenemen.
Ik heb ook een kleedje van Christel boone. Pas na 6 maanden (half juni) heb ik het in de goede stof gezien. En toen ging het heel snel want vrijdag mag ik het gaan ophalen. En net zoals jij om een week erna te stralen. Veel plezier en geniet ervan!groetjesKaren (22/07/05)