Terug naar overzicht
Dag Kim,ik heb ook geen BH onder mijn jurk aan want er staan 'cupjes' in mijn jurk, maar ik ben wel van plan om zo eens een bustier van Poirier te proberen. Ik heb ook niet zo mega borsten maar ik ga dit eens proberen voor de zekerheid; 'k ben namelijk ook niet zo graag zonder BH ;-)Nathalie
Als je een stevige voorkant aan je kleed hebt, kan het mss zonder bh? Er bestaan tegenwoordig ook zo van die 'plak-bh's' die je op je borsten plakt (lijkt een beetje op de 'Kleine Zeemeermin' ;)). Ik heb er eens gehad uit de H&M, is wel al enkele jaren geleden. Mij ging het niet zo goed, omdat ik toch te zware borsten had, maar mijn nicht vond het een superuitvinding!
Hey Kim, Ik had om dezelfde reden ook geen bh en ik ben wel goed voorzien, zoals ze zeggen.Omdat mijn kleed daarop voorzien was, heb ik die ook helemaal niet gemist.GroetjesInesreeds 63 dagen getrouwd
Ik heb zo een plak-bh waarover Veronique het had en ik ben er heel tevreden over! De eerste 5 minuten is het wennen, maar daarna vergeet ik helemaal dat ik dat draag. Ik denk ook wel dat de kleinere borsten er meer mee gebaat zijn: :-) Je kan er altijd eens kopen om te testen, zoveel kost dat niet. De mijne komen van bij Hunkemöller.
hey KimJe hebt nu schelpen in siliconen.die plakken op je borsten en die schelpen klik dan in elkaar, waardoor je het effect creëert dat je een bh aanhebt. Je voelt je ook veel zekerder hé.Maar dat moet je op voorhand eens proberen.Nieuwjaar is daar misschien ideaal voor?Doe die eens een hele nacht aan. Koop wel niet van die goedkope. Voor zo een deftige betaal je snel €30, maar die blijven goed zitten. Ook voor grotere borsten. Koop die bh een maat groter dan je eigen cup. Ik heb een C en kocht een D. Dat was zalig echt waar.Eerst is dat wat onwennig, omdat je de neiging hebt altijd te controleren of dat wel blijft hangen, maar dat went!Nuja iedereen is anders hé, dus voor hetzelfde geld vind je dat helemaal niet handig. Zonder bh kan je ook altijd opteren, niemand ziet dat uiteindelijk hé.Veel succes!
Ik ga hetzelfde probleem hebben maar van die schelpen of plakkers bestaan inderdaad al enige tijd en als je ze een paar keer uit probeert kan dat amper mis lopen hé.Veel succes
Kim, ik had ook een open rug met veters :-)Ik had een Eve's Bra in de lingerie winkel gekocht voor 25€. Dit is echt super!Ik heb zelf een grote C-cup. Heb een D-cup in Eve's Bra. Je kan het meermaals gebruiken en is echt veiliger dan die goedkopere plakkers. Deze kan je gerust langer dragen dan 24h zonder irritatie te krijgen. Draag het soms nog :-)x