Terug naar overzicht
Hey! Al eens 'gegoogled' met podiumkunsten, circusacts, ...?
straattheater: 'www.jokerevents.be', vuuranimatie
Hallo, ik ben onlangs naar een 'huwelijk' geweest waar dit ook aanwezig was, ik vond dit zeer vreemd. Mag ik je louter informatief vragen waarom je dit zo graag wil?? Welke meerwaarde gaat dit aan je trouwdag geven??
een beetje spektakel.Mag ik vragen wat je daar zeer vreemd aan vindt?
Hoi Arianne, da's niet slecht bedoeld hoor, ik weet wat't is als er onbeleefd op je geplaatst bericht wordt gereageerd, dus da's helemaal de bedoeling niet. Ik wil maar zeggen dat ik persoonlijk niet goed begreep waarom het bruidspaar hiervoor had gekozen, maar dat zal wel persoonlijk zijn. Ook omdat dit altijd buiten moet zijn (uiteraard ha ha) dus moet je toch al je genodigden vragen om een verplaatsing te doen (in mijn geval was dit in een zompig veld, dus met hakken aan was dit nu niet zo heel makkelijk)Maar inderdaad, wat ik vreemd kan vinden vindt iemand anders gewoon heel leuk hé. Ik stelde me enkel vragen over de meerwaarde voor de dag/feest zelf? Da's alles. Deze vuurspuwer was niet van de mooiste mensen om naar te zien en liet ook vlammen 'zogezegd' uit zijn achterste komen ...Enkel de muziek was wel indrukwekkend.Hopelijk vind je je vuurspuwer en is heel je feest zoals je dat zelf wenst !!Groetjes
Ik was helemaal niet boos hoor, ik was benieuwd naar je mening. Ik zit een beetje met een dubbele mening in die zin dat ik het als afsluiter een goed alternatief vindt voor een bijna onbetaalbaar vuurwerk. Maar je moet inderdaad iedereen buitenjagen met het risico dat mensen kou krijgen en/of daarna gewoon vertrekken aangezien ze toch al buitenstaan met hun jas enzo...Dus ik weet het gewoon niet goed.
Dat begrijp ik, inderdaad de mensen zijn dan al buiten, misschien glippen dan de helft van je genodigden al weg ...'k heb het zelfde probleem met de rokers, in onze zaal mag niet gerookt worden, daar ben ik trouwens niet boos om, 'k wil ook niet dat mijn jurk naar rook stinkt, maar 'k wil ook niet dat iedereen de helft van de avond buiten staat ! ;-)Succes
Dat is voor rokers inderdaad ook zo. Maar op 100 gasten zijn er maar vijf of zes rokers. Dus ik hebben die al meer aanmoediging om terug naar binnen te gaan e...