Terug naar overzicht
Da's een collectie per jaar... dus geen solden in januari...Ik heb in november mijn kleed gekozen, en we gaan volgende week voor mijn vriend zijn kostuum... als het besteld moet worden, hebben ze toch ook een bepaalde tijd nodig (is nogal verschillend).Wij trouwen in mei 2009.
Wij gaan deze maand nog zien, voor nieuwjaar in elk geval. Het hangt er van af wat je wil maar de trouw kostuums voor mannen zijn in verschillende winkels al binnen.GroetjesValerie
Hey lieve,Wij trouwen 18 april, mijn kleedje is ongeveer 3 weken besteld (komt 20 feb binnen).Mijn vriend heeft zijn kostuum net vandaag besteld :))GroetjesMarieke
Hoi LieveWij gaan wachten tot dat de nieuwe collectie uit is, dus dat zal eind januari begin februari zijn. Hij gaat wel geen traditioneel trouwkostuum dragen.GroetjesVéronique C.15/05/09
Wij trouwen ook in mei 09 en zijn vandaag voor de eerste maal op ronde geweest voor mijn ventje.Zijn wij verschoten!! Paar winkels gedaan waar ze zeiden dat we eigenlijk al bij de later waren. Veel keuze was al weg en op is op... Denk dat we een tempootje gaan mogen bijsteken :d
Wij trouwen eind mei 2009. Wij zijn nu ook op zoek naar een kostuum voor mijn vriend. Weten jullie een aantal goede winkels waar ze zowel kostuums verkopen of verhuren.