Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidshuis Ellen

5-12-2008 22:03:24
Bij men vorige pasbeurt in een winkel in gent(voormuide) ben ik triestig terug naar huis gegaan(ze luisterde niet naar men wensen(eigen meening), met een parkeer boete erbij.Ben vandaag gaan passen bij "bruidshuis ellen" en heb men droomjurk gevonden.
Ben zeer vriendelijk ontvangen, we gingen samen in de zetel zitten en mocht vertellen wat ik wou en zeker niet wou, en deze dame luisterde echt wel. Ze koos een paar jurken voor me die ze me telkens liet zien en waarvan ik al mocht zeggen van waaaauw of ieuw. Daarna zijn we de paskotjes ingedoken en hielp ze u vriendelijk in de jurk. Ondertussen kreeg het gezelschap dat mee was een lekkere kop koffie aangeboden.Na enkele kleedjes te passen vond ik "de jurk" dan riep ze de hoofd naaister om de aanpassingen te bespreken, deze dame was ook super vriendelijk. Wou nog wat details en dat was geen enkel probleem. dan even uit de jurk en kreeg ik een verdiende kop koffie.Dan wat besproken ivm betaling, moest normaal de heflt van de jurk betalen, maar had niet genoeg bij dus vroeg ik de andere helft van de jurk met een overschrijving mocht betalen en dat was geen enkel probleem. In februarie moet ik terug een afspraak maken voor de eerste pasbeurt met de veranderingen. Ben al nieuwschierig wat dat zal geven. Ben niks dan lof over
bruidshuis Ellen:
* ruime keuze
* zeer vriendelijke ontvangst
Ben blij dat ik deze winkel gevonden heb in oostbrug dichtbij de grens Belgie-nederland

Bedankt om men verhaalt te lezen
En aan alle bruidjes die nog opzoek zijn veel plezier met de zoektocht.

groetjes sabrina

sabrina
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 460

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik5-12-2008 22:45:40

Proficiat met je kleedje!
Ik ga morgenmiddag daar gaan passen! Hopelijk loopt het bij mij ook zo vlot!
Mss een stomme vraag:
Moet je het voorschot cash betalen of kan het ook via bancontact (want 't is Nederland hé)?
Groetjes
xxx

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik5-12-2008 22:55:03

je kan met bankcontact betalen is geen enkele probleem. Want had geen cash bij en heb dat ook zo gedaan.
veel pas plezier

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...