Terug naar overzicht
Mij lijkt het zeker te doen. Ik weet niet hoe je kleedje eruit ziet natuurlijk. Maar de suitekledij van LR wordt vaak gebruikt voor gala's. Ik heb er zelf ééntje van gedragen op een galabal (was koperkleurig). het sleepje was ook wel ingekort tot een lange rok.Ik vind het dus zeker kunnen.En wat betreft zwart op een gala... ik probeer meestal juist géén zwart aan te doen omdat iedereen dat al heeft. Ik heb een roos galakleedje en heb er toen superveel complimenten over gekregen, juist omdat het ook wel opviel tussen al het zwart...Als je echt onzeker bent over de kleur kan je een horen of je het zwart kan laten kleuren. Dat kost wel wat (300 ofzo) en soms ben je niet zeker dat het helemaal lukt (kan grijs uitvallen ofzo).
Ik heb net ook mijn droomjurk gevonden voor mijn huwelijk komende zomer. Omdat het een jurk in wilde zijde is kan ik ze nadien laten kleuren en de sleep laten inkorten en dan plan ik ze verder te dragen als concertjurk...perfect gewoon...2 jurken voor de prijs van één, ha!GRoetjes,Amaryllis
Ik zou dat zeker doen! Ik had ook altijd gezegd dat ik een jurk zou kopen die ik achteraf nog zou kunnen gebruiken, maar dat is niet gelukt!En het moet ook niet altijd zwart zijn hé! Een kleur is zeker zo mooi!
Zeker doen! Maar ik zou wel overwegen om mijn sleep naar binnen te knopen met lintjes ipv hem eraf te doen. Zou je dat geen zonde vinden?Groetjes,Lieve