Terug naar overzicht
mijn eerste pas was een maand voor het huwelijk.Het inmaken en zo gaat snel hoor. En best dat je niet te vroeg een pas hebt, want de laatste maand kan je nog veranderen he.Niet panikeren, komt wel in ordeGroetjesHeidi13/09/2008
Mijn eerste pas zal ook ongeveer anderhalve maand vóór onze trouwdatum zijn. Het leek me ook vrij laat, maar ik denk toch dat dit normaal is.
Bij mij ook 2 maand voor het huwelijk eerste pas. Ik heb het midden november besteld en de dame van de winkel zei dat het dan net binnen ging zijn. Dus het duurt blijkbaar ook wel tijdje voor het te maken
HeyIk heb mijn kleedje gekocht op 17 oktober en mijn eerste pas is 8 mei. Wij trouwen op 11 juli. Ik vond het ook laat maar ja, niets aan te doen!Groetjes, Laura
Ik trouw ook op 11 juli en mijn eerste pas is maar op 16 mei. Het aanpassen gaat vlot.
Hoi HeidiIk heb mijn kleed begin november besteld, de eerste pas is voor eind maart begin april en op 15 mei trouwen we. Dus je hoeft je geen zorgen te maken, ik denk dat dit een gangbare manier van werken is. GroetjesVéronique C.
ook ik heb mijn kleed in september besteld en mag maar in maart gaan voor de 1e pasbeurt, is normaal denk ik :-)
Ik heb mijn kleedje eind oktober besteld, en ik heb mijn 1ste pas begin juni. Ik vind ook dat het ongelooflijk lang duurt, maar ik trouw pas in september. Maar die aanpassingen gaan vlot hoor,dus geen zorgen maken!
Oei oei, misschien moet ik me dan wel zorgen gaan maken... Ik heb vrijdag mijn kleedje besteld (ik trouw in september) en mijn eerste pas zal eind maart, begin april zijn...
Het zal dan wel in orde komen zeker...Bedankt.Everlien, ik denk dat je best eens naar de winkel belt voor verdere uitleg, ik zou die laatste pas zeker niet te ver voor het huwelijk doen.Groetjes.
hey HeidiMijn kleed heb ik gekocht in oktober en mijn eerste pas was in februari.Ik trouwde in mei, dus drie maanden op voorhand.Dan in april de definitieve pas. Dus dat is wel normaal denk ik.Groetjes!
Ik trouw op 7 maart en mijn eerste pas is op 6 februari, aangezien mijn kleedje niet vroeger kan geleverd worden (is er één van 2009)
Ik heb mijn jurk half november besteld en de eerste pas is op 26 maart. Ons huwelijk is voorzien op 17 april, maar ik wist op voorhand dat het nipt zou zijn, heb nogal laat beslist en gezien de levertijden... In de winkel hebben ze mij verzekerd dat hun naaister snel werkt en dat mijn jurk dus op tijd perfect in orde zou zijn.