Nu Online
Momenteel zijn er 399 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie heeft er zin in een fotoshoot???

6-12-2008 18:53:29
Hallo medebruidjes,
een paar weken geleden postte ik een berichtje met de vraag naar medekandidaten naar een fotoshoot.
Ik doe zo'n fotoshoot op 15 december in "Engelen aan de Waterkant" in Gent. Ik zal mijn ventje op nieuwjaar verrassen met een paar mooie foto's van mezelf.
De fotoshoot kost niet zoveel : €100 daar zitten 15 afdrukken inbegrepen op fine art-paper.
Het probleem is dat de huur van de locatie ook €100 kost. (Echt een mooie romantische locatie!!!!) Als we met enkelen zo'n fotoshoot zouden doen, wordt de prijs voor de locatie gedeeld. Op mijn vorig berichtje hebben al twee van jullie gereageerd. We zijn dus al met drie. Als er nog iemand zou bijkomen wordt echt heel interessant voor ons allemaal.
Een fotoshoot zou ongeveer 2 uur duren en de fotograaf (artexpo) is fantastisch. Hij maakt heel goeie foto's, zoals we die zelf willen.
Als je dat zou zien zitten, stuur me dan een mailtje tinkelbel@mail.be
Groetjes!!!

Tine

Tine
12-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 924

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik7-12-2008 20:47:46

Hey Tine,

Ik vind het een superidee waar ik zelf trouwens ook al een tijdje mee speel. Helaas kan ik die week geen vakantie meer nemen op't werk (mijn collega heeft dan verlof), anders had ik zeker overwogen om mee te doen.
Geniet van de shoot!

Groetjes,
Evelien

Katrijn

Meld misbruik8-12-2008 20:33:28

had héél graag meegedaan, maar moet helaas werken die dag! Toch veel plezier gewenst!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...