TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieselot
5-7-2008
|
6-12-2008 21:22:44
Ik moest bij PY 100 euro betalen voor retouches, maar er waren dan ook enorm veel veranderingen die moesten gebeuren aan mijn kleed. Bij elke pasbeurt dat je gaat, moet je natuurlijk een stuk betalen. Zodanig dat je bij je laatste pasbeurt het hele kleed betaald hebt. Dat is toch normaal he..?! Je moet je kleed toch wel betalen, en toch al een stuk op voorhand..
|
|
Els
17-7-2010
|
7-12-2008 7:41:46
Hey,
bij mij was het 50 euro voor de retouches en dan bij de pasbeurten werd ook telkens een voorschot op het kleed betaald, ik mocht wel telkens zelf kiezen hoeveel ik betaalde, uiteindelijk moest het bij afhaling volledig betaald zijn. Viel dus nog mee: je betaalt je kleed in stukjes îpv alles op het einde. Els Els
|
|
Maud
24-7-2009
|
7-12-2008 10:11:35
Hey Lien,
Ik moet ook 75€ betalen voor de retouches, meer niet. Welk kleedje is het geworden :)?
Groetjes
|
|
lien
3-10-2009
|
7-12-2008 10:30:01
Ben nog aan het twijfelen eigenlijk tussen twee stuks: beiden zijn van LR, maar het ene bestaat uit één stuk, met uitgesneden decolleté bovenaan en verschillende lagen onderaan, terwijl het tweede uit twee delen bestaat, met een prachtige veelkleurige rok. Prijs en beschikbaarheid zal de doorslag moeten geven, daarmee...
Greetz, Lien 03 oktober 2009
|
|
Imke
4-4-2009
|
7-12-2008 11:47:58
kan je het beter niet gaan bestellen in een winkel waar er geen geld gevraagd wordt voor aanpassingen. Mijn kleed kostte in andere winkels hetzelfde alleen waar ik het besteld heb moest ik geen aanpassingskosten betalen.
Imke
|
|
lien
3-10-2009
|
7-12-2008 17:56:11
Dat probeer ik hier te weten te komen onder andere :).
Greetz,
Lien.
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
7-12-2008 19:36:52
Hey, Ik heb ook bij PY mijn droomjurk gevonden en besteld. 't Was wel een duurdere jurk, maar ik kreeg de retouches gratis. Moest wel voorschot betalen bij bestelling, maar als mijn aanstaande daar ook zijn kostuum zou vinden, dan krijgen we nog eens 200 euro korting ook. Ik vond dat toch een mooie tegemoetkoming.
GRoetjes,
Amaryllis
|
|
Sofie
19-9-2009
|
8-12-2008 12:20:01
Hoi lien en iedereen,
Pas op met PY !!! Mijn eerste trouwkleedervaring heb ik daar gedaan. (zeer onvriendelijk en opdringerig trouwens) Het eerste kleedje dat ik daar paste bleef maar in mijn hoofd rondspoken... Enkele winkels en pasbeurten later heb ik een winkel gevonden die ook datzelfde kleedje had. Ben het daar gaan passen en uiteindelijk ook besteld en dames, hou je vast : het prijsverschil is € 400 !!!! Ik moet NIETS bijbetalen voor de retouches, dus daar kan het alleszins niet aan liggen.
Zo een verschil vind ik persoonlijk niet kunnen voor identiek hetzelfde kleed in een andere winkel.
Dus Lien en alle anderen : kijk eerst nog eens rond en zoek eventueel een andere winkel, want met die € 400 kan ik al wat anders kopen !!!
Groetjes
|
|
lien
3-10-2009
|
13-12-2008 14:58:26
Hey iedereen,
Ik ben op aanraden van kennissen naar de Concept Store van LR gegaan in Brugge. Daar hebben ze alle nog beschikbare modellen, zowel van deze collectie als de vorige. En wat daar naar voren is gekomen, is dus dat Pierre-Yves ongepaste verkoopstechnieken toepast. Zij hadden mij gezegd dat ik beter een optie op de stof zou nemen, daar die vlug uitverkocht is (is immers niet de ivoor-kleur, maar eerder de grijs-blauwe). Dat is dus NIET waar. Ga u dus eerst ergens anders bevragen, en laat je niet doen door dit trucje!!! De uitbaters van de winkel in Brugge zijn echte schatten. Als LR je stijl is, en Brugge ligt niet ver van je thuisbasis, zeker eerst daarheen. Het ligt op 10 min wandelafstand van het station en is dicht bij het centrum gelegen, dus ook daar moet je het niet voor laten. Zij waren trouwens goedkoper dan PY en hun service is dat de retouches gratis zijn. Je moet wel een voorschot betalen, maar dit is eerder al een eerste afbetaling van het kleed, dus eveneens mooi meegenomen. Indien LR dus je voorkeur geniet, allen daarheen!. Greetz.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|