Terug naar overzicht
HeyWij gaan ons feest in de Residentie doen. Ik vind het er heel mooi. Het trouwfeest van mijn schoonzus was (naart schijnt) heel goed verzorgd! Ben er ook al gaan brunchen en dat was heel lekker en dus heel goed gedaan.Ik vind het ook heel goed dat er een hotel aan is en dat je de bruidssuite gratis krijgt. Je krijgt ook als 'kadootje' dat je op je 1 jaar getrouwd, er gratis mag gaan eten. Ik zou het zeker aanraden! Bij ons is het natuurlijk nog wat afwachten hoe het zal zijn maar ik heb er vertrouwen in! Ze zijn er trouwens heel flexibel. Het minste dat je vraagt om nog te veranderen is geen enkel probleem!Veel succes nog met de keuze! Ik weet dat dat niet altijd zo even simpel is.Groetjes, Laura11 juli 2009
het paterspand, moet je daar geen catering van de dis nemen??ik vind dat niet zo lekker...met hoeveel personen zijn jullie? echt een dansfeest of niet?
wij zijn getrouwd in het Paterspand, helemaal de max! de locatie vind ik zelf veel mooier dan de residentie, een oude kerk met al zijn charme.In het paterspand wordt gewerkt met traiteur Vandersmissen. Wij vonden het eten zelf heel lekker en onze gasten ook.Een echte aanrader!Groetjes
Dag iedereen,Wij huwen ook en zijn ook aan het twijfelen om het paterspand te nemen. Zo'n mooie locatie!Is het eten eigenlijk lekker van vandersmissen, zijn van plan om eens een brunch te gaan nemen om zo wat te weten te komen omtrent het soort eten. Hoe is het DJ team eigenlijk? Ik heb er ook geen idee van of het een dure zaal is omdat ik nog geen andere zaal heb gezien. Wat vinden jullie?groetjes