Terug naar overzicht
Gewoon nog eens gaan passen, desnoods in een andere winkel als je 't vervelend vindt om 2 keer in dezelfde winkel te gaan. Misschien vind je een winkel waar je beide kleedjes naast elkaar kan passen en dan is er toch altijd eentje dat de voorkeur geniet. Je kan dan nadien nog altijd terug naar de concept store gaan kopen (zou ik wel doen voor een raffa!) Enfin, niet generen om veel te gaan passen, uiteindelijk geef je een aanzienlijke som uit en heb je toch recht om zeker het juiste kleedje uit te zoeken...Toitoi!Amaryllis
gewoon rondbellen naar winkels en horen of ze die kleedjes hebben en/of ze er anders aan kunnen geraken.Ik twijfelde ook tussen twee bovenstukken van rembo (rok was snel gekozen) ik ben dan beginnen bellen en boetiek Maya had ze niet allebij maar wou ze voor mij wel gaan halen bij de verdeler zodat ik makkelijker kon kiezen. Maya verkoopt ook zowel rembo als linea.veelpasplezier
Hoi,Je kan ook naar de Linx Fashion in Hasselt gaan (ook conceptstore). Eerst op voorhand eens bellen of ze het kleedje daar hebben en dan daar eventueel gaan passen.Ik had ook een kleedje van Linea in het parelmoer grijs. Ik denk dat het toch die kleur is wat je bedoelde.http://erwinenkim.bruiloftsite.nl GroetjesKimreeds 128 dagen getrouwd (wat gaat de tijd snel)
Ik zou zeker nog eens op zoek gaan. kijk nog wat rond als je toch nog genoeg tijd hebt. mischien is er nog wel een ander kleed wat je aanstaat buiten deze twee.veel succes ermee
Ik herken jouw verhaal. Ik was eerst helemaal gek van een kleedje van Cymbeline met een prijskaartje van 1700 euro. Ik was er vrij zeker van dat het dit kleedje zou worden. Maar omdat ik het toch wel erg duur vond, ben ik nog in een andere winkel gaan passen en daar heb ik mijn droomkleedje gevonden aan een prijs van 1250 euro. Er komen wel nog vermaakkosten bij en ik ga de achterkant nog laten verstellen (van knoopjes naar geregen). Als je niet zeker bent zou ik je aanraden om ofwel beide kleedjes terug te gaan passen ofwel in een andere winkel een afspraak te maken. Je moet je vooral niet generen als je het niet zeker weet! In zulke winkels gebeuren zulke situaties wel vaker!
Ja tussen 2 kiezen als je ze niet samen ziet is nie simpel.Waarom vraag je niet bj Maxim's Couture of ze de grijze jurk niet kunnen halen bij de fabrikant?Ze zullen dat zeker proberen.Veel succes !