Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Gezocht: Limburg - Vl Brabant

7-12-2008 21:05:01
Hoi allemaal,

Ook ik ben heel recent een toekomstig bruidje geworden! :) We hebben er even over nagedacht & zouden graag in juni 2010 trouwen. Vooraleer we een exacte datum vastleggen, zou ik graag de zaal van onze dromen boeken. Ik heb al heel veel gehad aan de tips op dit forum, maar zijn er hier bruidjes of bruidegoms, die goede ervaringen met zalen in Zuid-Limburg of het zuiden van Vlaams-Brabant, & meer specifiek met volgende zalen? Alle tips zijn welkom & ik kijk er al naar uit ook mijn steentje te kunnen bijdragen aan dit forum. :)

De Beekhoeve - Neerlanden
Het Speelhof - Sint-Truiden
Het Fijn Genoegen - Sint-Truiden
De Kleine Graaf - Tongeren

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 882

veerle
8-8-2009
 Meld misbruik7-12-2008 23:16:52

Een vriendin van mij heeft een huwelijksfeest gegeven in Neerlanden. Was zeer lekker en zeer goed verzorgd. De receptie/aperitief vond plaats in het bijzaaltje.

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik8-12-2008 0:40:42

Wij gaan volgend jaar trouwen in augustus en ons feest zal doorgaan in de kleine graaf in Tongeren. We hadden bijna heel limburg bezocht en dat was voor ons het beste uit gekomen.Het is zeer nieuw 2 jaar oud denk ik, nog zeer weinig mensen hebben daar dus al hun trouwfeest gehad en het is een droomlocatie!Je moet echt eens gaan kijken. De prijs is vergelijkbaar met andere zaken maar bij de kleine graaf heb ik niet het gevoel dat ik steeds wordt afgezet. Je kan goed onderhandelen en er zijn geen kleine geme lettertjes zoals bij de meeste anderen.
In het fijn genoegen heb ik aan aantal jaren al een feest gehad en dat was ook helemaal in orde. Maar de kleine graaf lijkt me romantischer.
veel succes verder!
www.philippe-katrien.bruiloftsite.nl

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik8-12-2008 10:01:36

Hey Karmen,
proficiat met uw huwelijk en veel succes met het zoeken naar je feestzaal.
Ik heb in zuid limburg ook al veel zalen bezocht waaronder de kleine graaf.
Het is een mooie locatie en een heel vriendelijke ontvangst. Het menu is erg speciaal en aan de chiquere kant.
Er hangt wel een serieus prijskaartje aan vast en daarom heb ik besloten om voor een andere zaal de kiezen, wat me toch een aantal duizenden euro's bespaart (waarmee ik een duurder kleed heb gekozen en op reis kan gaan), want ik betaal alles zelf.
Ik vind mijn zaal nu mooier en het eten is eenvoudiger maar zeer lekker!!!
Het is geen alledaagse zaal, geeft een lossere sfeer, wat het voor mij extra speciaal maakt.
Ik weet natuurlijk niet wat jij wilt en wat jouw budget is en of je sponsors hebt.
Ik raad je aan om prijsoffertes te laten, maken, dat maakt de keuze gemakkelijker.
Véél succes nog!

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik8-12-2008 10:17:22

Hoi,
Wij zijn getrouwd op 2 augustus dit jaar en hebben ons feest in de kleine graaf gegeven. In een woord: af!
Het was geweldig en we hebben niets dan lof gehad van onze gasten. Zoveel lof zelfs dat enkele van onze gasten hun trouwfeest hier ook willen geven.
Het is inderdaad een vrij recente zaak, wat in het begin voor wat kritiek zorgde van veel mensen, maar wij hebben het toch gewaagd en mits goede afspraken op voorhand, is dit een prachtige locatie met super echt super lekker eten! Wij hebben totaal geen stijve bedoening gehad en de zaal was prachtig.
Ik zou het iedereen aanraden!
foto's op http://erwinenkim.bruiloftsite.nl
groetjes
Kim

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik8-12-2008 12:58:46

De Beekhoeve - Neerlanden
Hier is een collega van mij in augustus getrouwd. Zij was heel tevreden over de zaal; heb geen enkele klacht gehoord van haar. Maar de zalen van Bart Claes zijn altijd in orde.
Het Speelhof - Sint-Truiden
Hier is de zus van een collega getrouwd. Helaas in de winter; het was er toen erg koud. Ik kan me inbeelden dat dit in de zomer niet het geval zal zijn! Heb foto's van de zaal gezien en moet zeggen dat ik die wel geweldig vond!
De Kleine Graaf - Tongeren
Hier ben ik dit jaar 2x naar een personeelsfeest geweest. De eerste keer was in orde: lekker eten, alles erop en eraan. De tweede keer viel tegen omdat er heel veel volk was (net iets over hun capaciteit) en de planning van de avond was slecht geregeld. Eerst kregen we een klein hapje; een piepklein kommetje met wat crabsalade erin (vond ik echt ondermaats). Daarna hebben we nog ongeveer een uur moeten wachten vooralleer we aan het buffet konden aanschuiven. Het eten was op zich heel lekker en de bediening was vriendelijk enzo. Een kennis van me is daar in augustus getrouwd en ze zei dat ze daar ook mochten overnachten en dat dat súper was!

Elke
5-9-2009
 Meld misbruik8-12-2008 13:58:10

Hoi,
Wij trouwen op 05/09/09 en ons feest zal doorgaan in " De waterhoek" te Geetbets.
Voorlopig ben ik heel tevreden over de service. We mogen binnenkort de menu gaan proeven...

Veel succes met de voorbereidingen
Elke
05/09/09

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik8-12-2008 21:03:42

Bedankt voor de leuke berichtjes! We gaan inderdaad op prospectie moeten & zo onze keuze maken. Ik heb wel al van enkele zalen vernomen dat ze in juni 2010 al enkele boekingen hebben, dus het zal toch sneller in orde moeten komen dan ik dacht, maar goed, het lukt wel!

Heeft er nog iemand ervaringen met Het Dennenhof in Bokrijk? Lijkt me ook een mooie locatie, maar ben er jammer genoeg nog nooit geweest voor een feest. De prijzen lijken op het eerste zicht ook nog wel in orde!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info