Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

economische crisis

8-12-2008 9:14:23
hej hej medebruidjes-in-spe,
ik vroeg me eigenlijk af of jullie net als ik ook af en toe bang zijn dat er nog van alles tussen kan komen voor jullie huwelijk. Zelf ben ik nogal een doemdenkertje dus ben toch wel bang dat iemand uit onze omgeving in de tussentijd iets naars zou overkomen, of zo denk ik soms toch ook aan die vervelende economische crisis, wat als het feest uiteindelijk nogal decadent en onverwacht meer gaat kosten als we naderhand alle facturen krijgen? Ben ik een beetje onnozel of hebben jullie dat ook een beetje?
tot zover het negatieve gedeelte van het berichtje (want ik wil de pret absoluut niet bederven), het positieve dan weer is dat het hele huwelijkplannen echt plezant is, ik wens jullie dan ook allemaal heel erg veel genot én een geweldige dag om nooit te vergeten! vele groetjes!!!

marijke
13-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 278

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik8-12-2008 10:00:27

hey Marijke

Prijzen moet je heel goed op voorhand afspreken en laten vastleggen.
Het is niet de bedoeling dat je achteraf nog onverwachte facturen krijgt.
Wij wisten tot op de frank wat we gingen moet betaling, met 1 uitzondering:
Door het slechte weer is de fotoshoot op verplaatsing niet kunnen doorgaan en zijn we met de suite 2 uur vroeger naar de zaal gegaan, die drankjes zijn er nog bijgekomen, maar dat is niet veel hé.
Als je met professionelen werkt is de kans groot dat zij redelijk wat werk hebben en niet meteen overkop zullen gaan hé, dus doemdenken is nu direct nog niet nodig.
En dan nog... Je zal altijd wel een oplossing vinden als dat probleem zich voordoet.
Veel succes nog met de voorbereidingen!

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik8-12-2008 14:28:18

Hey,

ik kan je reactie begrijpen. Wij rekenen voor onze trouw op budgetten die we nu nog niet voorhanden hebben. Zo rekenen we op een teruggave van belastingsgeld dat wel is aangekondigt weliswaar, maar je weet nooit of ze te laat gaan uitbetalen ofzo. Bovendien moeten we ook nog een aanzienlijk bedrag sparen waarvoor we nu maandelijks geld opzij zetten, maar het is niet evident om elke maand geld opzij te kunnen zetten. Zo mag er ook niets van onverwachte kosten bijkomen, zoals een kapotte wagen, want dan gaat alles de mist in. We kunnen in uiterste nood wel gaan lenen bij de bank, maar dat zou ik liever weer niet doen. Je weet dus nooit wat er op financieel en economisch vlak nog kan gebeuren. Daarnaast kan er fysiek met mensen nog altijd iets gebeuren, maar daar tracht ik niet te veel bij stil te staan. Ik hoop dat iedereen van mijn familie in gezonde toestand op 12 sept met ons zal kunnen vieren.
Geniet nu van de voorbereidingen zonder al te veel vrees en zorgen.
groetjes, Caroline
12/09/09

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-12-2008 0:31:23

Ik heb dat ook wel wat. En het was nog bijna uitgekomen ook. Onze feestzaal had de prijzen met maar liefst 17% opgeslagen. Ik direct gemaild dat dit niet kon. Uiteindelijk zijn ze ons tegemoet gekomen, de prijs is nu 1,5 euro omhoog gegaan ipv 11,5 euro. Toch een groot verschil hé. Nu heb ik het op papier!! Zorg ervoor dat je alles goed op papier hebt! Ik kan het weten. Voor de rest hoop ik dat iedereen gezond blijft. Ik mag er niet aan denken dat er iemand vlak voor ons huwelijk in het ziekenhuis terecht komt of nog erger moest sterven.
En dit gebeurd ook. Ik heb pas nog gehoord dat er iemand zijn huwelijk heeft uitgesteld omdat zijn broer op die dag eigenlijk begraven moest worden. Ze hebben de begrafenis ook wel uitgesteld naar de maandag nadien omdat ze die dag toch in gedachten voor hen wilden.
Allemaal griezelig. Ik krijg er zo kippenvel van.
Maar inderdaad. Positief zijn. Genieten van de voorbereidingen.
groetjes,
Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...