Terug naar overzicht
Ik ben in Le Chapeau in Bree geweest en de kleedjes beginnen vanaf 200€, bij alle bruidswinkels eigenlijk. Ik vond dat te prijzig. Ik heb 1 bruidsmeisje en 2 bruidsjongen. Voor de jongens begint dit per pak vanaf 260€. Ik heb ze besteld via humpie dump in Nederland. Mooie kleren en van goede kwaliteit en niet prijzig.Groetjes
Hey Joke, Ik heb eveneens mijn jurk bij Le Chapeau in Antwerpen gekocht. En ik was helemaal weg van één van de modellen van de kleedjes voor bruidsmeisjes. Er zijn verschillende modellen en wss ook prijzen, maar hetgeen dat ik voor ogen heb, kost 155 EUR. (wat niet echt weinig is). Wat de maten betreft, denk ik niet dat 2 en 6 een probleem is. Onze bruidsmeisjes zullen 2,5j en 3,5j zijn en dat was zeker geen enkel probleem. Bij Le Chapeau vertelden ze dat de kleedjes zo een zes weken op voorhand besteld moeten worden. Nog veel plezier met de voorbereidingen! Caroline
HeyWij zijn ook van plan deze kleedjes te kopen bij Le Chapeau. We wilden eerst een afspraak maken in de kerstvakantie maar dat vindt ons mama nu wat vroeg en we gaan wachten tot de zomercollectie.Groetjes, Laura11 juli 2009