Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekjes.

8-12-2008 11:03:16
Dag iedereen,

Wanneer begin je meestal aan de misboekjes?
En heeft er iemand misboekjes waar ik info kan uit halen?
Je mag het sturen naar debby.degoes@gmail.com

groetjes,

Debby
8-8-2009

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 304

Laetitia
19-12-2008
 Meld misbruik8-12-2008 13:26:18

Hallo,
WIj zijn met de mis begonnen ongeveer 3 maand voor het huwelijk. We hebben eerst een gesprek gehad met de priester die ons dan een heleboel misboekjes heeft meegegeven. Ongeveer 3 weken voor het huwelijk waren ze klaar.
Veel succes ermee groetjes

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik8-12-2008 15:16:10

Hoi, ik trouw pas over 7 maanden en heb de teksten van het misboekje al klaar. Heb een hele dikke bundel gekregen van de pastoor met teksten in, je kunt dan zelf de mooiste eruit kiezen en zo verwerken in je boekje.
Vraag eens aan een pastoor, de meesten hebben dit wel liggen denk ik.
Véél succes nog! Groetjes.

Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik10-12-2008 10:49:24

Ai ... ben precies aan de late kant :)
Wij trouwen over anderhalve week en ons boekskes zijn nog niet volledig klaar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...