Terug naar overzicht
bij ons geeft het dochtertje van mijn vriend de ringen ze is 11 en ga ze aan een my to you beertje hangen en is nog mooi voor de foto's ook (tip van de fotograve) maar daarna verdwijnt het beertje wel. groetjes Tanja (23.07.05)
13 jaar, dat is dus een beginnend pubertje. Misschien kan je haar een leuk tasje kopen waarin ze de ringen kan bewaren. Ik denk dat ze dat meer zal appreciëren dan een teddybeer. Natuurlijk ken ik je "schoonzusje" niet en op die leeftijd zit er wel heel wat verschil in die meisjes. Of geef haar een minibruidsboeketje waaraan een lintje hangt met de ringen. Anders moet je haar zelf eens vragen wat zij denkt. Haar fantasie is nog veel groter dan de onze. Groetjes,An
Wij hebben ook geen bruidskindjes (we willen niet echt zo'n traditioneel huwelijk). Ik heb bij AVA een leuk juwelendoosje gekocht, en het kussentje van de juwelier waarin de ringen zaten opmaat geknipt en erin gestoken..zo blijven de ringen rechtstaan. Beide ringen zijn verbonden met een vuurrood lintje en ik ga vragen aan mijn getuige om met het doosje naar voor te komen, wanneer het zover is.