TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
8-12-2008 12:42:51
ik ben mee gaan kiezen en zou het zeker aanraden!!!
|
|
Vera
22-8-2009
|
8-12-2008 12:50:51
Ik ga ook mee als mijn ventje zijn costuum gaat kiezen. Ik heb de indruk dat dat vaak gedaan wordt.
|
|
Inneke
19-9-2009
|
8-12-2008 13:08:42
Ik heb er nog niet over nagedacht. En mijn venteke weet wat ik mooi vind en wat niet. Hij is toch ook niet mee jouw jurk gaan kiezen? Hij moet toch ook op jouw oordelingsvermogen rekenen dat hij jouw jurk mooi gaat vinden. Ik denk wel dat voor het uitkiezen van de pak geen speciale regels zijn. Dus als je wil kan je mee. (en als hij daar natuurlijk mee akkoord gaat hé)
|
|
Laetitia
19-12-2008
|
8-12-2008 13:23:53
ik was er ook eerst niet voor om hem alleen te laten gaan maar maar we hebben dan samen een mooi compromis gevonden...mijn getuige (alias beste vriendin) is meegegaan. Ben benieuwd, ik zal het resultaat binnen 11 dagen zien. veel succes ermee, groetjes
|
|
Laetitia
20-6-2009
|
8-12-2008 13:31:24
Hey Lindsey,
Ik ben alleen met mijn ventje gaan kiezen. In de winkel vonden ze dit helemaal niet raar en was er nog een koppel, die hadden ook wel de mama mee. Gewoon doen waar je je het beste bij voelt. Maar weet dus dat er meerdere koppeltjes samen gaan kiezen...
|
|
Winterbruidje
19-12-2008
|
8-12-2008 13:36:38
Hoi, ik ben ook mee gaan kiezen, hij wou dit zelf. En hij ziet er heel erg mooi uit. Binnen 11 dagen trouwen wij ook, ik kan niet wachten.
Winterbruidje
|
|
Arianne
1-8-2009
|
8-12-2008 13:52:30
Ik ga niet mee kiezen. Hij gaat niet mee met mij en ik niet mee met hem. Zo blijft het een wederzijdse verrassing.
|
|
vanessa
23-5-2009
|
8-12-2008 13:59:45
ik ben ook mee gaan kiezen, ik liet hem wel kiezen, liet hem eerst zeggen wat hij er van vond en dan pas gaf ik mijn mening, ben zeer content met wat hij gekozen heeft, al was er een ander kostuum ddat ik persoonlijk nog mooier vond, maar wou de keuze aan hem laten ...
moest ik van jou zijn, dan zou ik ook meegaan, zo te horen ga je je zorgen maken als je niet weet of het iets is dat je ook mooi vind, en er zullen nog andere dingen genoeg zijn waarmee je je moet mee bezig houden (lees: beetje ozrgen over maken) zonder dat je nog eens heel de tijd op dat kostuum moet lopen denken
vele groetjes vanessa
www.everyoneweb.com/23mei2009
|
|
sanne
25-7-2009
|
8-12-2008 15:07:29
Het wordt tegenwoordig best veel gedaan. Ik ga niet mee om te kiezen. Mijn toekomstige draagt wel vaker een kostuum en ik vertrouw zijn smaak volledig! Zijn mama moet mee om te kijken of we wel 'bij elkaar passen'...
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
8-12-2008 15:54:31
Eerst hadden we beslist dat ik meeging met hem. Achteraf ben ik toch niet meegegaan en ik heb het me niet berouwd. Mijn moeder en schoonmoeder zijn meegeweest. Mijn moeder weet wat ik mooi vind, dus kon zij ook wat advies geven. En zij wisten beiden hoe mijn kleed eruit zag, dus konden ze ervoor zorgen dat zijn kostuum qua stijl bij mijn kleed pastte zonder al te veel te verklappen. De verrassing op de dag zelf is ook heel leuk. Hij had het mijne nog niet gezien en omgekeerd. Eerlijk gezegd was ik ook wat bang op voorhand dat ik het misschien niet mooi ging vinden maar ik heb het erop gewaagd.
|
|
s
1-6-2007
|
8-12-2008 17:35:13
Als jij mee wil gaan kiezen en hij is akkoord, dan doe je dat toch gewoon?
Ja, er zijn heel veel traditie's, familiegewoonten,... en die kunnen leuk zijn maar ook belemmerend. Doe mee aan de tradities en gewoonten die je leuk vind en als je ze ingewikkeld vind of ze maken je onzeker, negeer ze!
Zelf was ik absoluut geen traditioneel bruidje. Zo had ik wel een jurk, maar ze was fucsia, tot aan de knie. Verder had ik zwarte accesoires en schoenen. Mijn man is mee gaan kiezen en daar ben ik blij om. Ok, geen verrassing, maar anders had ik nooit zo'n knalkleur durven nemen. Ik ben ook meegeweest voor zijn kostum.
|
|
Melissa
19-9-2009
|
8-12-2008 17:56:31
Ik zou je ventje laten kiezen wat hij graag ziet en waar hij zich goed in voelt. Hij moet zich ook goed voelen die dag. Is het belangrijk dat jij dat mooi vindt? Is het niet het belangrijkste dat HIJ dat mooi vindt? Smaken verschillen, maar laat je man de vrije keuze. Het is net zo goed zijn dag.
|
|
Kathleen
16-5-2009
|
8-12-2008 18:45:20
Overmorgen gat mijn vriend voor zijn kostuum. Zijn mama gaat mee, en hij heeft er niks op tegen dat ik ook mee ga... dus dan doe ik dat ook!
|
|
Lieve
27-6-2009
|
8-12-2008 19:50:58
Helaba,
Ik ga ook mee hoor! Ik mag er niet aan denken dat hij daar met zijn mama (die toch wat een ouderwetse smaak heeft ;-) een lelijk kostuum zou kopen, en dan op de grote dag daar met iets lelijks afkomt. Echt, ik zou dat heel erg vinden. En hij weet dat ook, dus hij heeft liever dat ik meega. Hij is niet met mij meegeweest, dus voor hem is het wel een verassing. Maar ik vind het echt niet erg dat ik niet verrast zal zijn hoor, ik ken mezelf ;-) Mannen zullen hun bruidjes sowieso prachtig vinden op de trouwdag, maar wij vrouwen, zouden het waarschijnlijk wel niet zo leuk vinden moest hij met iets lelijks afkomen.
Veel succes ermee!
Groetjes, Lieve 11/7/09
|
|
Carolina
1-8-2009
|
8-12-2008 23:49:22
Ik ga zeker mee!!!! Ik moet hem in het dagdagelijkse leven al vaak terecht wijzen als hij weer iets uit de kast heeft genomen dat totaal niet bij elkaar past. En moeder en schoonmoeder meesturen is ook geen optie. Die kennen er beide ook niet veel van. Ik heb toch graag overal wat controle over. Weer een zorg minder als het zover is. Ik zal zo genoeg gespannen zijn zonder aan zulke dingen te moeten denken. groetjes, Carolina
|
|
Elly
|
10-12-2008 15:52:30
mijn ventje is met zijne getuigen gegaan en heeft zonder mij in te lichten een kostuum gekocht. Hij heeft zich verklapt en gezegd dat het uit drie delen bestaat (vest, debardeur en broek)en dat zijn hemd wit is. Ik ben zelf zo nieusgierig als iets en vindt het vreselijk dat ik niet weet hoe het eruit ziet. We trouwen in augustus en ik ben er zeker van dat als het een kostuum is dat ik niet mooi vind dat ik toch alleen maar kan denken aan het feit dat we die dag gaan trouwen. Hij zal wel mooi zijn, wat hij ook aanheeft !!
|
|
Evelien
17-10-2009
|
11-12-2008 13:58:59
ik ga mijn eigen kleed kopen met mijn mama en mijn meter, dat mag mijn aanstaande niet zien, maar zijn kostuum gaan we lekker samen shoppen. Dan weet ik toch ook zeker dat het bij mijn kleed past en dat hij er goed uitziet. Ocharme, moet er niet aan denken dat ik hem alleen op pad stuur om een kostuum te zoeken. Wie weet komt hij dan met een roze das of met een blauw kostuum thuis, hahaha. Neenee, wij kopen zijn kleren lekker samen.
Groetjes Evelien
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|