Terug naar overzicht
hey,Proficiat met je aankomende bruiloft.Hoeveel boekjes is natuurlijk de hamvraag. Hoeveel mensen verwacht je in de kerk?En dan zou ik er nog een aantal extra rekenen voor als er ineens extra mensen mensen komen.
Onze suite telt een 17 personen, wij gaan er al zeker 70 bestellen.Wij trouwen op een woensdag en dan zijn er veel thuis en met de kinderen enzo...Mijn broer had er 55 en er waren te kort...En hij is getrouwd op een vrijdag dus als je zaterdag trouwt ga je meer volk hebben denk ik...Groetjes
moet je dit niet eerder bekijken in functie van hoeveel mensen je in totaal uitnodigd voor je feest?ik had gedacht om van dat aantal de helft te nemen? ik denk dat er minder dan de helft van de genodigden naar de kerk gaan komen, + dan nog wat mensen die niet gevraagd zijn maar die wel naar de kerk zullen komen ..denk zo toch zeker voldoende boekjes te hebbenof ben ik hier totaal verkeerd met deze redenering?
Hallo, dit hangt ook af waar je trouwt. Wij zijn in een dorp getrouwd waar iedereen iedereen wel kent en ik woon daar al heel mijn leven. Dus had ik wel verwacht dat er volk ging komen naar de kerk die niet uigenodigd waren bv buren van ouders en grootouders, kennissen van... Wij hadden ongeveer 100 boekjes (zelf gedrukt) en hadden er nog een tiental over. In het slechtste geval als je er te weinig zou hebben, kunnen ze per twee eentje nemen he.
hallo, wij trouwen ook 19 december :-) en hebben 100 boekjes voorzien. Groetjes en veel succes nog met de laatste voorbereidingen ;-) x