Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP kindvriendelijk restaurant gezocht

8-12-2008 14:07:27
Hoi allemaal

Ik heb jullie raad nodig. Daarstraks kreeg ik een spijtig telefoontje. Wij hadden een restaurant geboekt voor op onze trouwdag, maar dit kan helaas niet doorgaan omdat deze zaak over te nemen staat. Wij hadden daar graag met de naaste familie en de kindjes gaan eten. We hebben nog tijd, maar nu zou ik toch mijn zoektocht willen verderzetten naar vooral een "speelparadijs" voor de kindjes.

Wie kan mij helpen?
Caroline
30/05/2009

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1079

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik8-12-2008 14:25:49

Hoi !

Ik weet niet van welke regio je bent maar in Antwerpen is een zeer kindvriendelijk restaurant; Sensunik

Hopelijk kan je daar terecht !

Alvast nog veel succes met de verder voorbereidingen.

Groetjes,

Jill

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik8-12-2008 14:28:40

Inderdaad, Sensunik in Antwerpen.
Succes,
Nathalie

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik8-12-2008 14:28:53

Ja, sorry, stom van me.
Wij zijn van de provincie Antwerpen.

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik8-12-2008 14:55:09

Hoihoi,

Bosrust in Essen of Wildert. Fietsten wij vroeger naartoe. echt een reuzegrote speeltuin aan!

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik8-12-2008 15:00:34

Spijtig, maar Sensunik zal geen optie zijn, want die zijn gesloten zaterdagnamiddag van 14 tot 17 u.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-12-2008 17:06:22

het is wat je wilt he...

wij zijn getrouwd in de savoury in turnhout. helemaal niet kindvriendelijk.

maar vanaf 30 personen heb je het voor jou alleen.
wij hebben dan een springkasteel, ballenbad en kinderanimatie laten zetten. en we hadden een prive- kinderparadijs...

ik zou persoonlijk niet met mijn trouwkleed in een binnenspeeltuin willen zitten, dus misschien is zoiets ook voor jullie een optie

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik8-12-2008 17:25:02

Ja, dat is waar, maar voor mij geen enkel probleem. Ik heb liever dat dan dat de kindjes aan tafel moeten blijven zitten, dit is niet te doen met kleine kindjes. Ik weet dat het mijn dag is, maar de kindjes mogen delen in de vreugde. 's Avonds hebben we ook nog een dansfeest waar de kindjes niet bij zullen zijn, dus geen probleem met een binnenspeeltuin!

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik8-12-2008 18:27:15

Hey,
Wij hebben ons trouwfeest in restaurant(feestzaal) Zuid-west in Lier gedaan. Er is een speeltuin(met speeltuigen) voor de kinderen en bij slecht weer is er een speelkelder.Heel vriendelijke mevrouw, alles kan je vragen en héél vriendelijk personeel!! Mocht je meer info wensen:
patricia.houben@telenet.be

Groetjes,
Patricia

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik8-12-2008 19:20:34

Hey, Wij houden onze trouw in den Experience in Sint-Job (er is ook een grote binnenspeeltuin (Kinderdroom) bij.

Groetjes,

Cindy

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-12-2008 23:21:52

pastorie st job (denk ik)

buitenspeeltuin en speelzolder

de oude molen (ook in st job)
speelhoekje en speeltuin

idd zuid-west, ben ik nu 10 minuten van thuis en ik vond het super gezellig interieur en idd ook speeltuin buiten

mike

Meld misbruik7-4-2009 0:35:56

neem eens een kijkje voor een kindvriendelijk restaurant op http://www.kinderenkoning.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info