Terug naar overzicht
ik ken een hele goeie en is van Hasselt-Kermt. Zij doet de make-up van voornamelijk dansparen, zoals de mensen bv van sterren op de dansvloer. Zij is echt fantastisch goed en is heel perfectionistisch. Zij neemt haar werk echt ter nauwer harte en maakt ook heel veel tijd voor je. Zij komt aan huis en is zeker niet duur, zeker niet als je kijkt naar het resultaat. Toen wij onze trouwdata vast legden is zij 1 van de eerste geweest die ik belde om haar vast te leggen. Zij doet ook eerst een proef make-up en doet volledig wat jij wenst. Je moet dan ook een foto meenemen van je kleed en laten weten wat voor type persoon je bent. Je moet haar zeker eens bellen. Ze noemt Daniëls Anita, op haar site vind je meer info: http://www.nitastylishdancewear.be/ Groetjes, Katrien
Sorry voor de vraag, maar ga jij je speciaal laten opmaken voor de ondertrouw?Alle, niet dat ik er iets op tegen heb, maar wij hebben dat gewoon tussen de soep en de patatten gedaan als we toevallig in de buurt van het stadhuis waren.Het verbaasd me een beetje, dat je er zoveel belang aan hecht.(voor alle duidelijkheid, ik vraag het maar puur uit nieuwsgierigheid, bedoel er niks mee)
ElabaJa, ik begrijp dat je u dat afvraagt, maar ik hecht daar toch iets of wat belang aan.Dit komt door verschillende redenen hoor.. Wij maken er toch een speciale dag omdat ik mijn ouders niet zoveel zie omdat ik eigenlijk van oost-vlaanderen kom en verhuisd ben naar limburg. Dus die dag komen mijn ouders naar hier en mijn vriend zijn ouders en zus en broerkes en nog een tante enzo.. Dus maken we er eigenlijk toch een klein feest van. Die dag wou ik ook niet speciaal gekleed zijn maar mijn vriend is gaan shoppen met zijn ma en is volledig uitgedost met echt dure kleren (voor 900 euro kleren wat ik echt overdreven vind maar soit). En ik voelde mij een beetje minder, sorry dat ik dat zeg, want ik vind dit zelf heel egoïstisch van mij. Dus om mezelf toch een beetje op te fleuren voor die dag en me goed in mijn vel te voelen, zou ik me toch ook graag willen laten schminken. Het klinkt mss stom maar voor mij is dit toch ook een beetje een trouwfeest. We trouwen pas in juni voor de kerk, maar ik vind het sjiek dat we eigenlijk nu al als man en vrouw door het leven zullen gaan. xxxx
Merci voor je antwoord.Je moet je niet verantwoorden. Als jij je wil opmaken voor de ondertrouw dan is dat jouw zaak. Maar het verbaasde me gewoon. Ik heb me niet eens laten opmaken voor mijn trouwdag (heb dat zelf gedaan), dus dan is het wel raar dat iemand anders dat doet voor de ondertrouw.Maar nu begrijp ik het beter, het is echt een soort familieding bij jullie. Ik hoop dat je mama weet dat een ondertrouw eigenlijk niet zoveel voorstelt.Ik wens je een leuke ondertrouw en daarna een super trouw, he!!Succes nog met de voorbereidingen!