TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
miek
21-3-2009
|
8-12-2008 20:39:48
nathalie, dit is inderdaad heel erg voor jou. ik zou het eveneens verschrikkelijk vinden moest mij zoiets overkomen...
|
|
Kathy
23-5-2009
|
8-12-2008 22:11:56
Nathalie,
Ik vind het echt superjammer voor jullie. Ik zou er ook kapot van zijn. Ik weet echt niet meer te schrijven, zo erg vind ik het. Hopelijk kan je met de tijd en dankzij de zegening van je nieuwe ring wat vrede mee nemen.
Kathy
|
|
Sofie
12-9-2009
|
9-12-2008 8:48:39
Zo erg voor jullie!
Ik zou me exact hetzelfde voelen en mss nog 'n stuk erger.. Je voelt je nu wss erg machteloos en volkomen terecht! Ik hoop dat jullie toch de nieuwe ring een plaats kunnen geven en hij hét teken van jullie liefde mag worden!
Liefs Sofie 12/09/2009
|
|
Sofie
19-9-2009
|
9-12-2008 9:26:47
Hoi Nathalie,
Dat het ongehoord en schandalig is weten jullie al. Ik zou er ook niet mee kunnen lachen ! Hopelijk brengt de nieuwe inzegening een beetje soelaas. Maak er dan ook een speciale dag van, ook al zal het nooit dezelfde dag zijn.
Groetjes
|
|
Lieve
1-9-2006
|
9-12-2008 10:36:11
Terwijl ik dit lees, gaat al mijn haar recht staan! Ik zou dit ook héél erg vinden. Je hebt een hele mooie mail gestuurd, maar ik zou het hier niet bij laten. Na de reactie van je juwelier zou ik een morele schadevergoeding vragen. Je ring zal je nooit meer terug krijgen, maar nu wimpelen ze je gewoon af!
Veel sterkte! Lieve
|
|
Patricia
14-2-2009
|
9-12-2008 10:45:58
Ik vind dat ze dit zeker op voorhand moeten vragen, maar persoonlijk vind ik dit wel een beetje overdreven. Als dit een pijnlijke herinnering is die je heel je leven lang zal meedragen, dan denk ik dat je nog niet veel écht erge dingen hebt meegemaakt... Ok, is zeker niet leuk, en ik zou ook een (zéér) kwaad mailtje sturen, maar als ze deze gratis hebben vervangen dan wil dit toch zeggen dat ze goed hebben proberen doen? Zolang ik exact dezelfde zou terugkrijgen zou ik het geen ramp vinden. Maar: ik ben dan ook niet gelovig, dus het wijden van ringen is voor mij niet belangrijk. Dus misschien daarom dat ik het niet zo goed snap...
|
|
s
1-6-2007
|
9-12-2008 12:12:22
WAT?? Goh, dat vind ik echt heel erg voor je! Zoiets kan inderdaad niet!! Stel dat je ring helemaal stuk is en bijna niet te repareren valt, dan koop je misschien een nieuw, maar die eerste ring hou je toch bij?? Ik ben niet voor de kerk getrouwd, maar mijn ring die we bij de wettelijke trouw hebben gegeven is enorm veel waard wat emotionele waarde betreft! Ik weet dat hij nog steeds gemaakt wordt, maar als ik hem ooit kwijt ben, gaat mijn nieuwe (dezelfde) ring nooit mijn echte trouwring zijn.
Ik vind dit echt schandalig van de fabrikant! Ok, dat ze de policy hebben van niet met klanten rechtstreeks te spreken, hier hadden ze toch wel een uitzondering voor mogen maken.
Amai, ik ben er niet goed van.
|
|
s
1-6-2007
|
9-12-2008 12:19:31
Patricia, ergens begrijp ik je reactie wel. Tuurlijk zijn er veel erger dingen in het leven dan een trouwring die wordt weggesmeten door de fabrikant. Zoiets gaat je leven of je persoonlijkheid niet veranderen, maar ik zou het ook nooit vergeten en heel mijn leven aan mijn eerste ring denken.
Ik heb heel vaak het gevoel dat toekomstige bruidjes zich hier komen opwinden voor de domste dingen. Is geen verwijd naar niemand toe, enkel mijn mening af en toe. Mfar als ik hier af en toe lees: mijn grootste nachtmerie is uitgekomen, wie heeft ook zoiets ergs meegemaakt,... en het gaat dan over een DJ die afbelt ofzo, dan rol ik ook met mijn ogen. (nogmaals, geen verwijd naar iemand toe, ik wil er niemand mee aanvallen of kwetsen)
Maar dit vind ik nu toch ook echt wel heel erg. Ik begrijp Nathalie goed. (en ik heb hier nog niet vaak medelijden gehad met paniekerige bruidjes)
Zelf zijn wij ook niet gelovig, niet veel gedoe van onze trouw gemaakt, maar die ringen!! Die zijn echt heel belangrijk voor mij (ons)!! Ik zou het wel erg vinden moest ik mijn ring kwijt zijn en exact hetzelfde vervangexamplaar krijgen. Niet omdat ik dan 500euro kwijt ben aan de vervangring, wel omdat ik mijn trouwring kwijt ben. Idem, als mijn partner het zou voorhebben. Al zou hij gewoon een nieuwe kopen en na 10 jaar weet hij niet meer dat dat een andere is.
|
|
Katleen
1-8-2009
|
9-12-2008 16:46:20
Ik vind het ook erg wat er gebeurd is, maar wat ik niet goed snap is dat je die ring elke avond uitdoet, niet aanhoudt bij het baden enz... Een trouwring die zo belangrijk is voor je, hou je toch ook altijd aan. Je riskeert eerder dat je hem eens kwijtraakt, dan dat hij nog eens stukgaat...
Ook hier geen verwijt hoor, als je gelovig bent en veel belang hecht aan die zegening, dan snap ik wel dat je overstuur bent.
Zelf heb ik mijn verlovingsring ook al moeten binnendoen, maar die werd zonder boe of ba gratis gerepareerd.
|
|
Heidi
13-9-2008
|
9-12-2008 18:22:02
Ik zou daar niet zoveel moeite mee hebben. Maar ik vind wel dat ze het eerst hadden mogen vragen. Ik doe mijn ring ook uit om in bad te gaan, te poetsen, te zwemmen, met bakstenen of zo bezig zijn...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|