Terug naar overzicht
hoiwij hebben dj palladium of zoiets tis den dave da weet ik en ze hebben ne site.grts cindy
Hey DJ Dave van Palladium, leeft die nog? Die gaat ook al lang mee.Vanwaar ben je juist, want in de omgeving van Schilde heb je tal van DJ's.
wij willen gerust langskomen, moet je maar eens zien op de site, www.studiohappymusic.be , muzikale groeten
neeee an,het is hier cindy en ik heb dave van palladium.en ja die leeft nog das ne jonge mens zenne en hij is van brecht.grts
Ken hem wel. Onzen Dave. Wist alleen ni dat hij nog altijd draaide. Suc6 ermee!
hey an,zeg en is dat zo wa ne goeie.grts
Ik ken hem van 10 jaar geleden toen wij begonnen weg te gaan. Geen enkel boerenbal in Hoogstraten, Rijkevorsel of omstreken waar hij niet draaide. Wel heel commercieel. Iemand van ons klas vree daar toen mee en zo was hij ook de grote organisator van onze 100 dagen- alle eigenlijk gewoon een mega evenement ipv 100 dagen. Hij heeft dus zeker de ervaring. Maar ik zeg het das zeker 8 jaar geleden dat ik hem nog heb gehoord. En een trouwfeest is ook geen klasfuif hé.
nee das inderdaad waar van die fuif.maar ja hij heeft revaring dan zal hij het wel kunnen he.we zullen moeten afwachten tot ons huwelijk en dan kunnen we het juist zeggen he.het zal wel meevallen hoop ik.grts en mercie he
en hoe kan ik hem (Dave) bereiken? Ik vind niets op het internet terug over hem.
hoi leennee da klopt ik zal morgen de nodige gegevens meebrengen.grts cindy
hoi leenhier zijn de gegevenswww.palladiumdeejayteam.be dave@palladiumdeejayteam.bevoila veel geluk ermee en ik hoop dat het iets wordt grts cindy
mercikes!
das heel graag gedaangrts
Hallokes,Wij hebben ook studio partysound gekozen.Hij spelde reeds op een huwelijk van een nichtje en ook al enkele verjaardagsfuiven.Het was echt megatof en dus was onze keuze snel gemaakt.Voor zijn prijs moet je het zeker niet laten.Wij huwen in Biezenhof en daar ben je vrij van keuze.Groetjes...
Leen,Wij huwen in oktober in St-Martinus te Westmalle en hebben ook beslist om met die partysound te werken.Vorig jaar zagen wij hem in Kuringen aan het werk en dat was toch een leuke dans-avond.Aangezien mijn vriend hem enkele weken nadien op een party tegen kwam(terwijl ik kon gaan werken...)en zo een offerte liet opmaken was het snel beklonken.Als je zijn mail-adres nodig hebt kan ik hem je geven.Zijn adres is: PARTYSOUND@TELENET.BE Toen wij hem prijs vroegen waren we versteld van zijn prijs...Die viel echt goed mee vergeleken met andere dj's uit de regio.Wij zijn enkel nog op zoek naar een fotolocatie in de buurt.Voor de rest is alles beklonken.Ken jij niets spéciaals?Groetjes en hou me op de hoogte.Groetjes en succes
Cindy,wanneer is het jullie huwelijksdag?
Hey,ons huwelijksfeest gaat door in de verwondering in Sombeke en wij boekten studio partysound...gewoon omdat zijn muziekcollectie ons aanstaat en het een vlot dj is tijdens het feest.Het is zeker geen prater en luistert naar de mensen.Neem zeker eens kontakt op met hem.Vragen staat vrij hé.nog 40 dagen en het is zover...het wordt tijd want ik ben de regelingen beu en genieten van deze dag.Groetjes... G.
wat is ongeveer de muziekstijl van Discobar Partysound?Kan je het een beetje vergelijken met 4Fm-Q-donna?
Ons huwelijksfeest gaat door in Kasteel van Lebbeke en partysound komt ook bij ons.Zijn muziek kan je best vergelijken met DONNA en Q-radio.Echt toffe fuifmuziek waar je niet kan blijven zitten maar swingen.groetjes...(24 december)
Wij hebben ook partysound gekozen voor het feest maar zijn nu op zoek naar muziek voor in de mis.Wie kan er helpen om iemand te vinden die muziek wil spelen(bij voorkeur op dwarsfluit)en iemand om in de dienst te zingen?Graag had ik jullie hulp hiervoor ingeroepen!Alvast bedankt.
Wij hebben gisterenavond ook langs geweest bij partysound en boekten hem alvast voor ons huwelijk van volgende zomer.Hij liet ons zonder dat wij ernaar vroegen zijn hele collectie zien.Ik ben er alvast gerust in dat het zal slagen want hij is zeer sympathiek en behulpzaam.Wij mogen bij hem een keer langs gaan om onze openingsdans te kiezen.Wij geraken er maar niet uit met de keuze.Daaarop antwoorde hij dat we eens mochten in zijn collectie neuzen en beluisteren.Dat vind ik echt tof en gaan we zeker doen.