Terug naar overzicht
Hey Annelies,Ik heb ook een kleedje uit de collectie 2008. Net voor de nieuwe collectie in de winkel kwam was er een stockopruiming. In sommige winkels kan je ook nog enkele exemplaren vinden uit de vorige collecties (meestal wel pasmodellen).Heb je een voorkeur van kleedje want sommige uit de collectie 2008 blijven ook in de collectie 2009. grtzSofie29.08.2009
ik vind de collectie van linea vorig jaar mooier dan numaar moet nog beginnen kijken maar zou er ook van vorig jaar willen kunnen passenweet niet of dit mogelijk is
Ik denk wel dat de meeste bruidswinkels die LR verkopen, ook wel nog de jurken hebben van vorig jaar hoor. Moet je misschien gewoon es vragen. Op de site van LR kan je ook enkele jurken terugvinden uit de vorige collectie.
HoiIk heb dit weekend een Linea-kleedje gekocht in Bruidshuis Ellen. Mijn voorkeur ging eigenlijk uit naar 2 kleedjes uit de vorige collectie maar die hadden ze niet meer! Tot ik de kleedjes van de nieuwe collectie paste...Je moet ze eens in het echt zien en vooral ook passen!! Sommige tonen op foto veel mooier dan in het echt, maar andere zijn in het echt veel mooier dan op foto!Gewoon doen! Je ziet: ik heb zelfs niet meer verder willen kijken!Mss maak je nog kans in een Linea-winkel zelf??Succes!
Dag Annelies,Ikzelf ben in de concept store van LR heel goed geholpen, hangen nog kleedjes van vorige collectie, geen probleem!Superteam niks dan goed!!SuccesMarieke
Hoi,In de conceptstores, Linx-fashion Leuven en Linx-Fashion Hasselt hebben ze zeker nog de vorige collecties.GroetjesKimreeds 129 dagen gehuwd!
Hey,Een echte aanrader is de LR Concept Store in Brugge.Zij hebben daar alle nog beschikbare modellen hangen, zowel de nieuwe collectie als de vorige.Zij staan rechtstreeks in verbinding met de fabrikant, en beschikken dus ook over alle suite-kledij, schoenen en accessoires.Ben er gisteren geweest.Héél vlotte bediening, vriendelijk, en niets is hun teveel gevraagd.Ook de prijzen zijn lager dan ergens anders en hun service is géén retouchekosten.Was gewoon een heerlijke ervaring na al die andere winkels...Heb dan ook direct besteld :).Greetz.
Bij La Sposa outlet in Bevere Leie, echt de moeite. Ik heb er mijn keedje van LR gekocht voor amper 500 euro