Terug naar overzicht
Oeps, te snel geweest. Ik heb gelezen dat je aan jullie genodigden een lampje hebt gegeven met een lint aan. Waar heb je die lampjes gevonden? Zijn dit zo van die night of the proms lampjes?Alvast bedanktCarolina
Dag Carolina,Nee, het zijn geen night of the proms lampjes. Maar we wilden een goedkope versie.wij hadden sleutelhangers met kleine lampjes aan.website: www.afhaalgroothandel.be Ik vind nu wel niet zo dadelijk meer waar het juist staat, maar dat zou je wel moeten vinden. Er zijn verschillende soorten, maar wij hadden 2 zakken van 100 lampjes gekocht. Bedenk wel dat er in een zak wel enkele zitten die niet gaan, of waarvan de sleutelhanger kapot is.Je moet ook 120 euro exclusief btw aankopen geloof ik. Maar wij hebben daar bijvoorbeeld ook fotohoudertjes gekocht en die grote ballen, en eens rondgevraagd in de vriendenkring of er nog mensen iets wilden.GroetjesHeidi13/09/2008
voorbeelden:artikelnummer:4380360496 (dit hadden wij, en veel goede reacties op gehad, bijna iedereen heeft het meegenomen)Normaal was het de bedoeling dat de dj afriep om ze te gebruiken voor de openingsdans, maar de dj was het vergeten, dus waren er maar een paar mensen die dat deden.GroetjesHeidi13/09/2008
hallo,wat was juist de bedoeling van dit lampje?
Wij zochten iets (origineels en leuk) om te geven aan de mensen als ze binnenkwamen om hun plaatsen aan te duiden.Aan de sleutelhanger was een lintje gemaakt dat ook op hun tafel rond de serviette was gedraaid. Per tafel een kleur.GroetjesHeidi13/09/2008