Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkslijst

9-12-2008 9:25:00
Hoi,

Mijn eerste idee was om op de uitnodigingen ons rekeningnummer te zetten, want ik persoonlijk vind het niet zo raar om geld op iemand zijn rekening te storten als cadeau, maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen dit wel erg onpersoonlijk vinden en dit helemaal niet graag doen. Om toch te vermijden dat ze de dag zelf komen aanzetten met oneindig veel bloempotten en andere cadeaus (gegeven met ongetwijfeld de beste bedoeling, maar je kan natuurlijk maar 1 waterkoker tegelijk gebruiken ;)en ik lijk er maar niet in te slagen om bloemen of planten levend te houden ;))had ik nu gedacht om een huwelijkslijst aan te leggen bij Thomas Cook aangezien wij toch op huwelijksreis willen naar de dominicaanse.
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben. Hoe gaat dit in zijn werk en wat als de lijst uitverkocht is? Krijg je echt binnen 14 dagen het geld dat als zakgeld gestort werd terug op je rekening?

Bedankt
Kim

Kim
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 393

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik9-12-2008 15:34:35

hoi kim

ik heb ook even gedacht aan zo een huwelijksreis bij een reisbureau ...
kben wel nog niet gaan informeren,
nu hoor ik je wel bezig over zakgeld?

is het misschien zo dat je de reis al kan kiezen op voorhand, en als de volledige reis zogezegd betaald is, en er zijn nog mensen die iets willen storten ofzo, er dan nog iets voorzien is als zakgeld? dus geld dat je eventueel voor andere dingen kunt gebruiken aangezien de hele reis al voldaan is?

of ben ik verkeerd?

Kim
12-9-2009
 Meld misbruik9-12-2008 15:58:23

Hoi,

Ja het is inderdaad zo dat wanneer alles van je lijstje is gekocht dat ze je vragen of je nog extra excursies wilt boeken indien niet openen ze een post zakgeld. Dit geld beweren ze binnen de 14 dagen op je rekening te zetten. Je moet dit dus niet gebruiken voor je reis.

Grtz
Kim

Bjorn
1-8-2009
 Meld misbruik15-12-2008 20:07:21

Hallo Kim,

Dat klopt, wij hebben hiervoor geïnformeerd en gaan onze lijst leggen in een kantoor van Thomas Cook Travel Shop. Surf gerust eens naar hun site, je kan daar een paar voorbeelden zien. Ze delen jouw reissom op in blokken "x euro" met hierrond een verhaaltje, zoals bvb 'Kim en X worden opgehaald door de taxi' met daarnaast een bedrag. Zo schrijven ze een verhaal, met bvb airmiles, excursies, aantal nachten, etc. Op het einde staat er nog zakgeld bij. De mensen kunnen online, telefonisch of in dat kantoor langsgaan om zaken op de lijst te zetten. Wanneer de reissom werd voldaan krijg je het zakgeld inderdaad terugbetaald. Je krijgt tevens kaartjes om bij je uitnodigingen te steken. Surf gerust naar www.thomascooktravelshop.be Een heel goed kantoor is dat in Gent centrum.

Veel succes;

Björn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...