Terug naar overzicht
Beste Digna,Wij hebben ook alles in de voormiddag en dan pas om 18 uur ons feest. In de namiddag hebben wij een locatie uitgekozen waar wij onze foto's gaan nemen en picknikken met de suite. Het is een locatie waar we zowel buiten als binnen kunnen (stel dat het regent);Is misschien ook een idee voor jullie.Dikke zoen, Kim
Hoi,Wij hebben net hetzelfde. Wij hebben onze gemeentedienst daarom zo laat mogelijk genomen - half 3. Tussen gemeente en feest gaan wij foto's nemen en gaat de familie die naar de dienst komt mee naar het huis van de ouders. Daar krijgen ze sandwiches en dergelijke. Ik heb ook al van mensen gehoord dat ze de familie uitnodigen voor de shoot en daar een picknick voorzien, maar ik denk dat ons dit alleen maar zal remmen in de foto's vandaar dat wij dit niet doen + ik wil dit ook graag als verrassing houden voor de ouders achteraf.Rond 6 uur beginnen we met de receptie en daar komen ze ook meteen mee.GroetjesKim12-09-2009
Probeer eens met de zoekfunctie van deze site te zoeken. Die vraag is al een paar keer geweest.Antwoorden die ik me nog herinner: huifkar gaan rijden in de streek, iets gaan bezoeken en iets eten.
bowlen, als je tegen een stad aan woont eventueel een wandeling met gids/boottocht, een receptie thuis houden (en dan bv een diashow met kinderfoto's - voor falmilie zal dit wel leuk zijn)....
Wij hebben vrij veel tijd voor onze foto's (3u), we gaan een stadswandeling met gids voor de suite organiseren: we trouwen in Antwerpen, ook onze zaal is daar, dus we gaan een wandeling organiseren in een "alternatievere" wijk.groetjesKirsten
Hallo,Wij zijn na onze kerkdienst van 11u met de suite in het centrum van Gent iets gaan eten. Om 16u30 begon de eerste receptie van het feest.Met de rest hoef je geen rekening te houden: zij trekken hun plan wel.P.S. Mijn familie woont in Waregem, die van mijn vrouw in Gent.
allemaal leuke ideetjeswat ik wel was vergeten te zeggenwe trouwen in februaridus dan kan het nog koud zijn , natuurlijk
wij hebben net hetzelfde probleem.Ik had ook gedacht aan bowlen maar dat ziet eigenlijk niemand echt zitten met zijn suitekledij...en ik ook eigenlijk niet met mijn trouwkleed...kheb ook eens de zoekfuntie gebruikt maar ik vind niet veel terug hoor.Dus ook voor mij zijn alle suggesties welkom :-)!groetjes
ik heb ook al van mensen gehoord die spelletjes spelen (zakdoekje leggen, tikkertje...) maar dan moet iedereen natuurlijk wel willen meedoen... en afhankelijk van het spel moet de winnaar of verliezer een kaartje trekken uit de hoed waar dan een opdracht opstaat: bv. met 3-koningen een taart met een boon komen afgeven bij jullie thuis, op je verjaardag ballonnen voorzien...