Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

azzurro oostende

9-12-2008 12:58:10
Dag dames,

Binnenkort ga ik naar Azzurro in OOstende kleedjes passen. Mag er daar veel passen, houden ze een beetje rekening met je smaak,...want ik heb een maatje meer en wil toch zeker stralen op mijn dag (wie niet hé?) kortom wat vinden jullie van hen
Zijn er zaker waar ik rekening mee moet moet houden. Wat vragen ze van voorschot?

groetjes

Sophie
31/10/2009

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 855

Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik9-12-2008 14:16:50

Hallo, ik ben ook naar daar geweest en ik ben nog nooit met zo'n slecht gevoel uit de winkel gestapt!
Ten eerste hebben ze daar geen deftige verkleedruimte en staat ge skier met uw ondergoed in het winkelcentrum. Absoluut ni plezant! Ze zijn wel goedkoop , maar hebben geen smaakt om de mensen te kleden.
Absoluut geen aanrader!!
Scarpelini in oostende is veel beter!
vele groetjes , Liesbet.
augustus bruidje

Sophie

Meld misbruik9-12-2008 15:01:56

hey liesbet

toch niet in uw ondergoed waar mensen u kunne zien???

Liesbet
22-8-2009
 Meld misbruik9-12-2008 16:32:41

ge kunt u achter een muurtje verstoppen of in het hele kleine verkleedhokje, maar ge moet er toch uitkomen om uw kleed aan te doen. Er is daar niet zoveel passage natuurlijk, maar toch voldoende.
Kheb ook gehoord dat azurro zal verhuizen weg uit de winkelstraat, misschien een betere locatie? Vele groetjes , liesbet

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik10-12-2008 7:42:25

Hey Sofie!

Ik wil je zeker geen slecht gevoel bezorgen, maar kan het alleen maar bevestigen. Ik ben nog nooit zo onvriendelijk behandeld in een winkel! Mijn ouders wonen in Oostende (ik Hamme OVL) en ik dacht ja, ik passeerde al als klein kind aan die winkel, nu me de trouw ga ik eens binnen...

Bekeken ze mij zo van "gij, trouwen"? ...
Ik voelde me echt nie op m'n gemak!
Heb niks gepast trouwens, maar ze hebben inderdaad zo lijkt mij geen deftige ruimte. (bruidskledij zit achteraan boven rechts in het shopping).

Dat ze gaan verhuizen klopt, want vorige week waren ze bezig met een uitverkoop.
Je moet es googlen op deze website op Azzuro, heb ergens nog eens een reactie gelezen van een meisje dat 2 maand of voorhand haar kleedje moest gaan halen ofzo, want het "hieng in de weg" eu?? :(

Jammere toestanden!

Ik ben bij LR in Brugge geweest, concept store in Smedenstraat als ik me nie vergis.
Ben er super behandeld!!
En bij Scarpellini ben ik ook eens binnengestapt, vriendelijke bediening.

Succes

Marieke
18/04/2009
honnay@hotmail.com

Sophie

Meld misbruik10-12-2008 8:26:18

hye, merci voor de reacties,...

Ik ga alvast gewapend met mijn volmondige schoonmoeder en moeder :-)Die zullen wel reageren bij onbeleefde opmerkingen.

Ik neem een alsinds een grote badhanddoek mee. want in mijn ondergoed staan waar iedereen me kan zien is geen leuke bedoening. Als ik daar iets zou bestellen moet ze op papier zetten dat ik trouwjurk ga ophalen wnnr ik het wens.
Dat is helemaal geen service maar afspraak om te passen was al gemaakt. Ik vind dat het dure kledij is dat we kopen daar mag ook een gepaste service bij zijn!!!

Ik laat het jullie alsinds weten en nog eens bedankt voor de eerlijke reacties, zo kan ik niet voor een teleurstelling staan...

groetjes
sophie 31/10/2009

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik11-12-2008 10:52:28

ik heb mijn trouwkleed bij azzurro gekocht in juni op een zondag en ben er heel vriendelijk onthaald en heb heel veel mogen passen( heb zelfs verscheidene kleedjes op het laatste terug opnieuw gepast omdat ik nog niet zeker was).Ok, het is er niet zo ruim maar had toch plaats genoeg om mij om te kleden. Ze hebben er zeker een kleedkabine. Ik ben er geweest op aanraden van miujn vriendin die daar twee jaar geleden ook haar kleed gekocht heeft en ze hebben ons allebei vriendelijk en goed behandeld en zeker niet scheef bezien omdat mijn budget aan de lage kant was. Heb er mijn droomjurk gevonden.

Nathalie
03-07-2009

jessy
12-6-2009
 Meld misbruik12-12-2008 14:07:39

Hey,

Ik heb zelf mijn kleed daar ook gekocht. Maar eerlijk gezegd, vond ik de service ook nie echt goed. Ze passen echt verkooptrucks toe (tot liegen toe), en idd met dat ze gaan verhuizen, pushen ze wel om je kleed op te halen, en vanalles nog te verkopen. Het zijn wat 'dikke nekken' daar, ik denk dat het daaraan ligt. Het passen was idd ook niet echt gezellig, de mensen zagen mij idd in ondergoed staan. Maar daar komt na nieuwjaar dan verandering in. Maar je vind er goedkopere kleedjes, ik heb in ieder geval mijn kleed gevonden en ben er tevreden over, dat is wat telt voor me. Maar kzou zeker geen reclame maken.

Groetjes
12-06-09'

jessy
12-6-2009
 Meld misbruik12-12-2008 14:09:14

Oja, ik heb ook een maatje meer, maar daar had ik geen last mee, ze haalde genoeg kleedjes uit. Je moet zorgen dat ze iemand mee is. En niet te veel letten op wat ze probeerd of zegt. Gewoon op je gevoel.

S6 !

SOFIE

Meld misbruik12-12-2008 20:04:42

Hoewel ik moet toegeven dat ik hen ook niet echt vriendelijk vindt, kan ik het niet laten om er telkens langs te gaan om hun bruidsjurken te bekijken.
Het klopt dat ze begin januari verhuizen naar een nieuwe locatie (A. Pieterslaan- Oostende; veel ruimer)
Maar wie weet kan je nog een koopje doen.
;-))
Ikzelf heb mijn kleedje gekocht bij Scarpellini (ook in Oostende) en was zeer tevreden over. heel vriendelijk onthaald. Iedereen aan te raden.

grtz
Sofie

Sophie

Meld misbruik12-12-2008 21:47:12

hey dames,

bedankt voor de reacties...
ik laat jullie weten hoe het is verlopen

groetjesµ
sophie

Katrien
12-9-2009
 Meld misbruik14-12-2008 14:09:53

Ze geven tot einde van het jaar (op oude locatie) 30% korting op kleedjes van de vorige collectie.

Ik heb er uiteindelijk mijn gading niet gevonden. Je merkt inderdaad wel dat ze 'graag' verkopen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...