TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
27-10-2006
|
12-7-2005 22:01:31
Hi Lindsey, ik kan je Marc en Isabelle aanraden. Zang en gitaar. Ze kunnen echt vele stijlen aan en ze werken aan heel democratische prijzen, je zult zien. Mail ze op isabelle.dewulf@tiscali.be.
Succes ermee. Groetjes. Heidi.
|
|
Lindsey
10-6-2006
|
12-7-2005 23:01:20
Merci en weet je eventueel hun website of hebben zij dit niet? Groetjes. Veel voorbereidingsplezier. Lindsey
|
|
Sophie
24-9-2005
|
12-7-2005 23:16:12
Hoi Lindsey,
Wij hebben net zoals Heidi gekozen voor Isabelle & Marc. Ze zijn van Dudzele en de prijzen zijn héél democratisch. Hetgeen ik super vind aan hen: je hoeft niet te kiezen uit een lijstje met liedjes. Wij hebben alle liedjes kunnen kiezen die wij prachtig vinden, dit op cd gezet en nadat ze het beluisterd hadden hebben ze hun mening gegeven. Dit was een belangrijk punt voor ons want uit alle andere lijstjes vond ik nooit mijn zin.
Als je gaat luisteren zal je wel overtuigd zijn. Wij gingen bij hen thuis en t klikte meteen.
Groetjes, Sophie
|
|
Heidi
27-10-2006
|
13-7-2005 19:15:18
Lindsey,
ze hebben geen iste, maar als je ze mailt, reageren ze snel en altijd enthousiast! Sophie weet er ook al van mee te spreken!
Groetjes. Heidi.
|
|
Sophie
24-9-2005
|
13-7-2005 22:50:35
Hoi Lindsey,
Inderdaad, ik kan alleen maar bevestigen wat Heidi zegt.
Ik heb Isabelle de allereerste keer gemaild en amper de volgende morgen later had ik al een mail terug. Ze kan je dan haar gsm-nummer geven enzo (k zou je dat ook wel willen geven maar ik zit dit niet graag zomaar op een forum) en ze stelt je dan voor om ofwel eens bij hen thuis te gaan luisteren ofwel naar een mis te gaan luisteren waarin ze zingen.
Ik weet in ieder geval, toen ik haar de eerste maal hoorde zingen zat ik met tranen in de ogen en toen wist ik dat het goed zat!
IK zou haar zeker contacteren
Groetjes, Sophie
|
|
annet
|
16-7-2005 23:05:49
Beste Lindsey, wij verzorgen regelmatig live muziek tijdens huwelijkceremonies! Kijk op onze site. www.vocalpower.nl luister o.a. naar de muziekfragmenten en vraag vrijblijvend informatie aan! Veel succes!! Hartelijk groet van Vocal Power
|
|
Deborah
|
10-8-2005 17:45:34
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|