Terug naar overzicht
Hoi Sarah! Met hoeveel personen gaan jullie ongeveer feest vieren? En wat is de prijs per persoon ongeveer , als ik dat mag vragen?Groetjes
Wij zijn met zo'n 80 man. Het is iets van een 40 euro per persoon als ik me niet vergis. Dat is voor een voorgerecht, soep, bbq menu met koud en warm buffet en dessertbuffet.Grtz :-)
Die prijs valt wel heel goed mee! Ik heb vanavond ook via hun website over een aantal zaken bijkomende info gevraagd. Deze zaal is tot nu toe voor ons ook een kanshebber! Bedankt voor de tip! :)
Bedankt voor het positieve nieuws.Wij hebben de kleinste zaal gereserveerd voor 5 september volgend jaar.Welke DJ hebben jullie?GroetjesElke05/09/09
Wij hebben DJ 2 Friends gereserveerd. En de zaal waar ik het over had, is trouwens ook de kleinste zaal.. De zwembadzaal he :-) Wel een beetje eerder dan jullie ;-)Grtz
heywij trouwen ook in de waterhoek, in zaal het lavendelhofke. Zullen met ongeveer 90 man zijn.Kijk er al naar uit, eten is superlekker daar. Ons menu komt wel op 80 euro pp, maar is alles aan tafel.groetjesAnneleen18/07/09
hoiik wil natuulijk jullie keuze niet afbreken maar wij zijn daar ook gaan kijken, is idd heel knap én enorm sympathieke mensen ginder mààr.. wat ons enorm stoorde was de geur van het zwembad: vraag zeker of ze het zwembad een tijdje voor uw huwelijk kunnen kuisen want anders ruikt het écht enorm naar chloor! Als je mooi weer hebt, is dat niet erg, dan schuif je de ramen open maar als het regent...Verder vond ik het er heel gezellig maar de grote zaal vind ik persoonlijk vrij donker overdag: wij zijn om 14u in namiddag gegaan en toen moesten er lichten worden aangestoken. Dit is natuurlijk voor sommige mensen maar een peulschil, voor ons was een ruime klare ruimte belangrijk.Nogmaals: ik wil jullie keuze niet afbreken,hé, smaken verschillen nu eenmaal :-) En gelukkig maar of de wachtlijsten werden nog langer van de zalen. hehe.Een stralende dag toegewenst aan jullie allemaal!