Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het Dennenhof - Bokrijk

9-12-2008 21:38:43
Het Dennenhof in Bokrijk is een kanshebber om onze zaal te worden. We zijn vooral geïnteresseerd in het BBQ menu! We moeten wel nog langsgaan & onze definitieve beslissing nemen. Zijn er onder jullie bruidjes of bruidegommen, die hun feest in het Dennenhof zullen geven, of die er al een feest hebben meegemaakt? Wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt!

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 694

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik9-12-2008 22:44:07

Hallo,

Wij trouwen op 23 mei 2009 en geven ons feest in het Dennenhof. We kiezen ook voor het BBQ-menu en nemen nog een huwelijkstaart van de Koekjesfee bij het dessertenbuffet.

We zijn er zelf nog niet op een feest geweest. Maar onze beide ouders wel, telkens een personeelsfeest. Dus geen BBQ, maar wel heel lekker eten.

We hebben wel vertrouwen in deze zaal. Volgende week hebben we nog een afspraak met de nieuwe verantwoordelijken, degene waar wij alles mee geregeld hebben, werkt er niet meer.

Waar wij een beetje mee in zaten, was dat je de DJ van de zaal moet nemen. Nu we de verantwoordelijke van Kurt's Team gezien hebben, zijn we daarin ook van mening veranderd. We mogen een lijst opgeven van de liedjes die ze mogen / moeten draaien en wat ze absoluut NIET mogen draaien. Ondertussen hebben we al een hele playlist samengesteld.

Het is wel belangrijk van goed op tijd te boeken. Wij wouden in mei trouwen, en toen wij er mee bezig waren (juni - juli 2008) was er al niet meer veel keus op een zaterdag. Nu is mei wel een populaire maand, maar toch.

Groetjes!

Inge

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik10-12-2008 9:57:29

Ik wil jullie echt niet ongerust maken, maar wij zijn een aantal maanden geleden daar op een personeelsfeest geweest en het stelde niet veel voor. Het eten was niet goed doorbakken, de groenten nog rauw, we hebben een half uur moeten wachten tot we wijnglazen kregen enzovoort. Bovendien werden we na het eten ook nog eens uit de zaal gejaagd! Dat was het toppunt. Vorig jaar zijn we er nogtans ook geweest en toen was het heel lekker. En inderdaad, er zijn nieuwe eigenaars. Ligt het daaraan, ik weet het niet.

Ik wou dit toch even kwijt.
Groetjes en nog veel succes!!
Sarah

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik10-12-2008 16:44:10

Nieuwe eigenaars? Dat weet ik niet, de zaalverantwoordelijke is er niet meer (recent), da's waar, zij stelde niet zo veel voor. Maar de verantwoordelijke die dat werk ervóór deed, doet het nu opnieuw, samen met iemand anders.

We gaan volgende week weer langs, dan zal ik eens luisteren.

Groetjes,

Inge

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik10-12-2008 16:44:11

Nieuwe eigenaars? Dat weet ik niet, de zaalverantwoordelijke is er niet meer (recent), da's waar, zij stelde niet zo veel voor. Maar de verantwoordelijke die dat werk ervóór deed, doet het nu opnieuw, samen met iemand anders.

We gaan volgende week weer langs, dan zal ik eens luisteren.

Groetjes,

Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...