Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen op 23 mei 2009 en geven ons feest in het Dennenhof. We kiezen ook voor het BBQ-menu en nemen nog een huwelijkstaart van de Koekjesfee bij het dessertenbuffet.We zijn er zelf nog niet op een feest geweest. Maar onze beide ouders wel, telkens een personeelsfeest. Dus geen BBQ, maar wel heel lekker eten.We hebben wel vertrouwen in deze zaal. Volgende week hebben we nog een afspraak met de nieuwe verantwoordelijken, degene waar wij alles mee geregeld hebben, werkt er niet meer. Waar wij een beetje mee in zaten, was dat je de DJ van de zaal moet nemen. Nu we de verantwoordelijke van Kurt's Team gezien hebben, zijn we daarin ook van mening veranderd. We mogen een lijst opgeven van de liedjes die ze mogen / moeten draaien en wat ze absoluut NIET mogen draaien. Ondertussen hebben we al een hele playlist samengesteld.Het is wel belangrijk van goed op tijd te boeken. Wij wouden in mei trouwen, en toen wij er mee bezig waren (juni - juli 2008) was er al niet meer veel keus op een zaterdag. Nu is mei wel een populaire maand, maar toch.Groetjes!Inge
Ik wil jullie echt niet ongerust maken, maar wij zijn een aantal maanden geleden daar op een personeelsfeest geweest en het stelde niet veel voor. Het eten was niet goed doorbakken, de groenten nog rauw, we hebben een half uur moeten wachten tot we wijnglazen kregen enzovoort. Bovendien werden we na het eten ook nog eens uit de zaal gejaagd! Dat was het toppunt. Vorig jaar zijn we er nogtans ook geweest en toen was het heel lekker. En inderdaad, er zijn nieuwe eigenaars. Ligt het daaraan, ik weet het niet. Ik wou dit toch even kwijt.Groetjes en nog veel succes!!Sarah
Nieuwe eigenaars? Dat weet ik niet, de zaalverantwoordelijke is er niet meer (recent), da's waar, zij stelde niet zo veel voor. Maar de verantwoordelijke die dat werk ervóór deed, doet het nu opnieuw, samen met iemand anders.We gaan volgende week weer langs, dan zal ik eens luisteren.Groetjes,Inge