TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
18-4-2009
|
10-12-2008 7:37:23
Hey Annelies,
Peggy Richie zal onze mis verzorgen. Dacht dat het ongeveer 400 euro is. Zeker aan te raden!
Succes
Marieke Honnay 18/04/2009 honnay@hotmail.com
|
|
sanderijn
|
10-12-2008 9:35:06
Hey Annelies, ik werk zelf als begeleidster ook samen met een zangeres of als je puur instrumentale omlijsting wil is dat ook mogelijk. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
Lien
16-2-2008
|
10-12-2008 10:30:25
Wij hadden David & Koen en hebben heel veel complimenten gekregen. Je kan hen vinden via davidenkoen@hotmail.com Succes! Lien, (bijna een jaar getrouwd woehoeoeoe!)
|
|
Evi
30-5-2009
|
10-12-2008 10:32:27
Soulroom uit Beernem (broer en zus). Heel mooie stem en niet duur. surf maar eens naar www.soulroom.be daar kan je paar demo's beluisteren.
|
|
Valerie
24-10-2009
|
10-12-2008 22:03:29
Wij hebben gekozen voor Isabelle Dewulf. Ze heeft een heel mooie stem en 't is bovendien een heel vriendelijke. Je kunt haar contacteren op idewulf@yahoo.com Ze zingt overal maar ze is uit de buurt van Brugge dus dat zou handig zijn voor jullie.
Groeten en veel succes!
|
|
davy
|
10-12-2008 23:41:47
annelies, kijk maar eens op www.davyvalerio.be
Misschien iets voor jullie?
m.v.g. Davy Valerio
|
|
annelies
|
11-12-2008 12:48:21
Bedankt voor al de reacties. Annelies
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
12-12-2008 12:47:32
Hey Annelies,
Ook toevallig dat ik hier zelf net langskom. MErci voor 't compliment over 't zingen. Ik wil gerust komen zingen op je trouw, maar 't zal kwestie zijn of ik vrij ben want 't is nogal druk volgend jaar... Wanneer trouw je? Bel me gerust eens op (liefst na 't weekend...zit nu in Holland) en dan kunnen we kijken wat er evt kan, ok? Ik trouw zelf ook in augustus, vandaag dat ik hier ook soms rondhang...wel grappig (btw...ik vraag 150 euro, beetje gangbare prijs onder de klassieke zangeressen in Brugge)
GRoetjes,