Terug naar overzicht
Hey,In brugge is er een winkel waar ze tweedehands bruidsjurken en galakledij verkopen aan de helft van de prijs ze verkopen ook nieuwe jurken mss moet je daar een gaan kijken. Of moest je niet in de buurt wonen is mss zo'n winkel bij je in de buurt.groetjes tine
De winkel in Brugge is De Bruidsschat, tweedehands, outlet en nieuw. Ze hebben er zowel bruidsjurken als galajurken. Ook la Sposa outlet in Deerlijk heeft zowel trouwkleren als galakleren aan heel lage prijzen. En Farahlove in Zwijndrecht verhuurt ook jurken.En voor nieuwe jurken is Clair de Femme echt wel laag van prijzen.Groetjes
ik lees hier op het forum dat claire de femme zo goed zou meevallen in prijs, maar aan hoeveeel geld moet ik dan denken? Hoeveel kosten de kleedjes daar? iK wil ook echt geen geld uitgeven aan een kleed.groetjes evelien
de meeste kleedjes zitten daar denk ik rond de 600 euro - alle prijzen staan op de site hoor. Op de site vallen ze mee, maar als je ze in het echt ziet dan zie je wel waarom ze minder kosten...
www.dressmatch.com of eens kijken bij Peek&Copenburg (P&C), vind je op de meir te antwerpen, de shopping en wss nog in vele andere gemeentes en shoppings en hebben ook wel galakleding en trouwkleding. Je kan ook gaan voor bijvoorbeeld een avondkleed dat je in een gewonere winkel vind