Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP... wat nu ?

10-12-2008 11:00:55
In Juli trouwen we ... fantastisch, ik heb er zo naar uitgekeken .. !!

Mijn mama ging mijn trouwkleed kopen als huwelijkscadeau, maar daar is nu iets tussengekomen waardoor dit niet kan doorgaan en ik dus zelf deze kosten zal dragen.
Mijn vraag naar jullie ... HELP ;-))
ik zoek websites waar zowel de foto's als de prijzen opstaan ... en dat is blijkbaar niet zo gemakkelijk.
2de hands zie ik eerlijk gezegd niet echt zitten ...
hopelijk weten jullie meer raad ...

Bedankt voor jullie hulp alvast !!

Astrid
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 585

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik10-12-2008 11:11:21

OP de site van Claire de femme staan hun prijzen. Persoonlijk vond ik de kleedjes echt niet mooi toen ik in de winkel stond, maar velen vinden ze wel mooi en de prijzen zijn enorm laag.
Verder ken ik geen sites met prijzen, maar ik zou gewoon zo snel mogelijk een afspraak maken in een winkel!?

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik10-12-2008 11:13:40

Hoi, ik weet niet van waar je bent maar ik ken veel meisjes die net zoals jij gereageerd hebben en hun jurk in Aken gekocht hebben.
Ben zelf nog niet gaan kijken maar naar het schijnt hebben ze daar een aantal bruidswinkels met mooie en betaalbare jurken. Mijn nicht had er alvast ééntje gehaald en hij was prachtig!!(en ik heb al een vééleisende smaak)
Ik denk dat je er daar al een mooie vind rond de 400 euro. Kijken kan geen kwaad hé.
Ik zou trouwens niet meer te lang wachten als het al voor juli is.
Nog veel succes in je zoektocht en hopelijk vind je je droomkleed!!!
Groetjes...

aline
13-6-2009
 Meld misbruik10-12-2008 11:17:47

Wat is je budget?
Ik heb voor 1000€: een kleed (op maat), een foulard, schoenen, een bustier, haar accesoires, ...
Van C'est moi in Zundert.

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik10-12-2008 11:19:00

Hey,

Ik moet het mijne ook zelf kopen en ga naar Nederland. www.anastasi.nl
Je kan daar zelf volledig bepalen wat je wil (niet alles staat op de site - er is veel meer). De prijzen vallen goed mee (tis alleen geen merk). Het is een mevrouw dit haar zolder als atelier heeft ingericht en de kledij volledig zelf maakt (geen fabriekswerk dus).

Groetjes,

Cindy

Kim
12-9-2009
 Meld misbruik10-12-2008 11:23:17

Hoi,

Bij Couture Ann in Aalst en Arianne in Sint Truiden vind je betaalbare jurken. Ikzelf heb een Leijten van 599, waar je nog eens een hotelcheque bovenop krijgt. Je hoeft ook nooit alles ineens te betalen. Ik moest een voorschot betalen van 250 en de rest op mijn eerste pas in juni. Voor de hotelcheque moet je via hun site een catalogus aanvraagt en het formulier dat ze je bezorgen samen met de catalogus, terugsturen samen met een dubbel van je aankoopbewijs.
Je vind heus wel iets betaalbaar, maak je geen zorgen!

groetjes
Kim
12-09-2009

Sofie

Meld misbruik10-12-2008 11:56:13

Hoi,
Ikzelf vond mijn jurk bij Mode Show in Geraardsbergen. Zeker betaalbare prijzen. Op hun website vind je de basisprijzen van elke collectie en die vallen best mee.
Groetjes

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik10-12-2008 12:21:00

Bij Clair de Femme zijn de prijzen inderdaad zeer schappelijk, maar het hangt er vanaf wat voor jurk je wilt.
Ook de Outlet Store van La Sposa in Deerlijk heeft zeer lage prijzen (500€ voor een Mathyro bijvoorbeeld), maar je moet er wel heen. Ze echt doen niet moeilijk als je geen afspraak hebt: ik ben er gewoon binnengewandeld met mijn moeder en mocht uitgebreid kiezen en passen.
Ook bij Couture Ann in Aalst was ik zeer tevreden over de service en ze hebben er kleedjes aan zeer schappelijke prijzen.
Zeg gewoon direct wat je budget is als je een winkel binnenstapt, en dan kan de verkoopster direct laten weten of ze je kan helpen.
Veel geluk in je zoektocht!

Kathleen
16-5-2009
 Meld misbruik10-12-2008 13:17:03

Ik heb ook al gehoord van een winkel waar je je trouwkleed kan huren. Ook hier wordt het volledig op jouw maat gemaakt, en een kleed wordt maximum 2 keer verhuurd, dus 1 kans op 2 dat je een nieuw kleed aan hebt... het enige nadeel natuurlijk is dat je achteraf geen kleed hebt om bij te houden...

Ik ga dit niet doen, maar heb het gehoord van een vriendin...

Groetjes

s
1-6-2007
 Meld misbruik10-12-2008 13:58:06

Misschien kan je in januari in de solden mooie zaakjes doen?
Ik heb mijn kleedje van Tilley aan 50% in de solden gekocht. Ik had wel geen bruidskleedje, maar ik heb er 'maar' 370euro voor betaald. Dat vond ik toch wel een grote meevaller voor een kleedje van een ontwerpster en toevallig waren er van dat kleedje niet veel stuks.

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik10-12-2008 14:20:16

Hoi Astrid

Couture Ann in Aalst is hier al een paar keer vernoemd en ik kan dit alleen maar beamen. Wij bekostigen ons huwelijksfeest volledig zelf dus ik weet wat je bedoelt. Begin november heb ik daar mijn kleed besteld (tevens een Leijten maar geen wit/ivoor, ik heb een gekleurd kleed). Als voorschot heb ik 300 euro betaald en de rest als ik het ga halen maar je mag ook iedere maand iets betalen, wat ik dan ook doe. Op deze manier hoef ik niet aan onze spaarcenten te zitten. Hou er wel rekening mee als je een onderrok, lingerie, juwelen, schoenen, enz. bij wil dat je toch al vlug aan 1000 euro zit. Omdat we een voorop gesteld budget hebben, heb ik eerst verschillende winkels gemaild met de vraag wat hun prijzen zijn (min en max). Ik vind niks zo erg als een winkel binnen te stappen en dan te moeten vaststellen dat hun aanbod boven je budget ligt. Njah, ik weet graag alles op voorhand (vooral het financiële en dit heeft me al veel kopzorgen bespaard bij onze voorbereidingen :-)

Veel succes nog met de vorbereidingen en je zal wel een jurk vinden hoor.

Groetjes
Véronique C.
15/5/09

Elly

Meld misbruik10-12-2008 15:45:24

ik weet dat veel mensen op het forum niet te spreken zijn over Farah Love maar ik heb daar mijn kleed gekocht en ben voorlopig toch tevreden. Mooi kleed, mooie juwelen en schoenen.
Oké de verkoopster is een "hevige madam" maar als dan mijn pakket maar 1200 euro kost en ik ben gesteld (schoenen, bh - slip, juwelen, huur onderrok, retouches, kleed, haarjuwelen) dan neem ik haar aanpak er graag bij.
De winkel is in Zwijndrecht.

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik10-12-2008 16:06:21

Hey Elly, ik heb mijn jurk ook bij Farahlove besteld!
Ze is inderdaad een beetje bruusk en ik heb tijfels over haar aanpak van een aantal dingen, maar bij sommige winkels ben ik veel slechter ontvangen geweest! Plus ze had nu eenmaal het kleedje dat ik wilde (het DAT IS HET!!! gevoel als je het aandoet en in de spiegel kijkt) en dat volledige pakket, wat een hoop zorgen heeft weggenomen.
Zelfs als er geen "pakket" beschikbaar is heeft ze ook zeer schappelijk geprijsde kleedjes, dus het is misschien ook een mogelijkheid.

fabienne
23-5-2009
 Meld misbruik10-12-2008 16:22:54

Ik heb vorige week ook mijn kleed gekocht bij FarahLove en ik moet zeggen dat ik daar erg tevreden over ben! De prijzen liggen daar inderdaad wel een pak lager dan elders. Je kan er trouwens ook huren.
Het prijsverschil is vooral te wijten aan de weinig exclusieve luxe tijdens het passen. Mijn mama kreeg er geen koffie met koekjes... :-)
Ik heb daar ook een pasmodel gekozen, waardoor er nog eens €400 afging. Dus door die luxe niet te krijgen (ik ga nadien wel ergens anders een tas koffie drinken), bespaar je toch wel een pak op je kleed!

Veel succes!
Fabienne

Astrid
11-7-2009
 Meld misbruik11-12-2008 9:00:54

hey allemaal,

bedankt voor jullie steun !!!! ik hoop dat ik inderdaad mijn droomkleedje vind ...

laat de reacties maar komen ... ze helpen mij enorm ;-))

Merciekes !!

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik11-12-2008 10:10:17

gisteren in ons reclameblaadje info gezien over cinderella in oosteeklo. (oost vlaanderen)
nieuwe collectie vanaf 400 euro. mijn vriendin heeft het hare daar gehaald was heel sober maar wel een stralende bruid.

Ellen
2-5-2009
 Meld misbruik15-12-2008 15:35:44

www.dressmatch.com

Sofie
14-8-2009
 Meld misbruik21-12-2008 16:16:13

hey,
moest je willen, heb mijn kleed gekocht maar mijn trouw gaat niet door. dus echt tweedehands is het niet. het is een marylise collectie 2009 de anika. indien je foto's wenst, kan je mailen naar sofie_wouters_515@hotmail.com

Sof
6-10-2007
 Meld misbruik25-12-2008 10:10:57

Ben langs geweest bij Farah Love en ik moet zeggen dat ik er helemaal niet van te spreken ben, echt geen goede ervaring. De verkoopster luisterde eigenlijk niet naar wat ik wou en kwam met allerhande modellen af die ik niet wou en opvallend is toch dat er 'toevallig' bij bijna alle kleedjes iets afgaat omdat het van vorige collectie is of omdat het een pasmodel is,....

Ik ben daarna ook nog langsgeweest bij La Sposa outlet in Bevere Leie en ben daar supergoed geholpen. Ze verkopen nieuwe kleedjes van vorige collecties (van vele merken). Maten beginnen vanaf 40 (is ongeveer maat 38 in gewone kledij) en ik had (in maat 40) veel keuze. De uiteindelijke keuze was ofwel 1 van Oni Onik (voor 400 euro) of 1 van Linea Raffaelli (voor 500 euro). Heb voor het laatste gekozen. De kleedjes beginnen aan 300 euro en het duurste dat ze momenteel had was 900 euro (weet dat er min 50% korting is). Alle schoenen aan 60 euro.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info