Terug naar overzicht
Hallo Aline,Mijn uitnodigingen zijn juist toegekomen vandaag! Ik heb ze besteld bij Poobies en het resultaat is echt heel leuk! Ikbetaalde 156,60 euro voor 60 kaartjes met enveloppe, wat ik niet veel vind hoor. Je kan je kaart zelf ontwerpen naar keuze en de service is perfect! Levering duurde 2 dagen!! Je kan voor 2,50 euro een kaart bestellen om te zien of het is wat je er van verwacht.Ik ben in elk geval tevreden, groetjes, Maya
Hey hey, wij hebben onze uitnodigingen besteld via www.origineletrouwkaarten.nl . En ik moet zeggen dat we echt heel tevreden zijn van de service én van het geleverde resultaat. We hebben al heel wat leuke reacties gehad op onze uitnodigingen. We hebben voor zo'n 300 uitnodigingen (denk ik) ongeveer 450 euro betaald. Ik had wat schrik voor een bestelling via het internet, maar 't verloopt allemaal heel professioneel!
kijk eens op de sites van buromac en intercard daar kan je ze ook online bestellen en weet je onmiddelijk de prijs bedrukt of onbedrukt erbij. je kan ook voorbeelden laten toesturen om ze eerst in nhet echt te zien voor je besteld.GroetjesNathalie03-07-2009
Ik heb bij vista print besteld, ik ben heel tevreden, en de prijs valt echt goed mee, ze geven ook trouwens veel gratis.Wij hebben 40 kaarten + envelope voor een 40€.Groetjes