Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen en schoenen bij het bruidskleed

10-12-2008 17:47:05
Hey bruidjes in spé,
ik heb onlangs mijn droomjurk gevonden en heb er ook de juwelen en schoenen bij gekocht, het was zo prachtig!!
Het bedrag was aanzienlijk hoor maar dat kon me niet schelen, ik trouw maar 1 keer.
Ik ben me doorheen mijn enthousiasme vergeten te vragen of ik kortingen kan verkrijgen voor schoenen en of juwelen.
De juwelen zijn van hetzelfde merk als het kleed. Heb wel een beetje korting gekregen op het kleed, had nog een bon.
Mijn eerste pasbeurt is pas in mei, kan dat nog gevraagd worden? De helft vh kleed is betaald, de rest nog niet maar heb wel de factuur al met alles op. Hadden jullie kortingen op juwelen in de bruidswinkels? Moet je dat zelf vragen of doen de verkoopsters dit vanzelf?
Alvast bedankt, groetjes..

Heidi
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 386

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik10-12-2008 19:09:16

Dag Heidi,

Ik zou het zeker nog vragen, dat kan nooit kwaad :-). Of misschien zelfs beter: al eens bellen, nu het nog niet te lang geleden is dat je je kleedje hebt besteld.

Zelf heb ik ook mijn schoenen gekocht waar ik mijn kleedje heb besteld. Ik heb er korting op gekregen omdat het opendeurdagen waren. Bij mij heeft de verkoopster de korting zelf vermeld - maar wel pas nadat ik al naar schoenen had gevraagd. Ik weet niet of ze het anders verteld zou hebben :-)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...