Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukkerij Vekemans uit Lier

10-12-2008 19:18:29
Hoi iedereen,

op de huwelijksbeurs in Antwerpen stond er een stand van drukkerij Vekemans uit Lier. Zij hadden erg originele uitnodigingen met een soort van reliëfdruk, ik weet niet juist hoe je dit noemt. Heeft iemand ervaring met deze drukker?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Ilse

Ilse
21-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 3616

Caroline
23-5-2009
 Meld misbruik10-12-2008 19:27:17

Hey Ilse,

Wij hebben onze trouwkaarten bij Drukkerij Vekemans besteld.
Ze zijn heel professioneel en ongelofelijk vriendelijk. Bovendien geven ze heel wat advies(zonder hun mening op te dringen.) Wat wij ook zeer positief vonden was dat ze ons ook even alleen lieten, zodat we rustig onze mening en ideeën met elkaar konden bespreken.

Tot nu toe niets dan lof dus.
Ik ben echt al ongelofelijk benieuwd naar het eindresultaat.

Nog veel plezier en succes met de voorbereidingen!

Groetjes

Caroline

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik10-12-2008 19:35:58

Hebben die soms een site?
Wil wel eens een uitnodiging zien met reliëf!

Groetjes, Laura

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik10-12-2008 19:38:14

Hoi Laura,

ze hebben volgens mij geen website. Ik heb hem in ieder geval niet gevonden. Ik vond het echt heel mooi, maar het is voor mij nogal een eindje rijden dus ...
Ik heb wel een e-mailadres: drukkerij.vekemans@scarlet.be

Groetjes
Ilse

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik11-12-2008 9:53:33

Hey Ilse,

Onze uitnodigingen kwamen ook van daar. Voor zover ik weet hebben ze geen website, maar ze zitten in de Rechtestraat (nummer weet ik niet vanbuiten).

Ze zijn zoals Caroline zegt, supervriendelijk en ook heel professioneel. Je krijgt er voldoende tijd om te kiezen en ze laten je inderdaad soms even alleen om te overleggen.

Niet twijfelen zou ik zo zeggen.

Groetjes
Ines
reeds 69 dagen getrouwd

Leen
25-4-2009
 Meld misbruik11-12-2008 9:54:26

Hallo,

Wij hebben ook onze uitnodigingen besteld bij drukkerij vekemans. Morgen mogen we de proefdruk gaan halen, 'k ben super benieuwd.
De mensen zijn er echt heel vriendelijk, een moeite te veel en ze laten je heel rustig beslissen zonder opdringerig te zijn.
Voorlopig alleen maar goede dingen te vertellen...
Volgens mij hebben ze inderdaad geen website, hij stond toch alleszins niet op hun kaartje en heb hem ook niet gevonden.

Lesley
20-6-2009
 Meld misbruik11-12-2008 12:27:12

Uit welke boeken kan je bij hen kiezen? Binnen welke prijscatergorie vallen de kaartjes en drukkosten?

thx,

Lesley

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...