Terug naar overzicht
Hey Ilse, Wij hebben onze trouwkaarten bij Drukkerij Vekemans besteld. Ze zijn heel professioneel en ongelofelijk vriendelijk. Bovendien geven ze heel wat advies(zonder hun mening op te dringen.) Wat wij ook zeer positief vonden was dat ze ons ook even alleen lieten, zodat we rustig onze mening en ideeën met elkaar konden bespreken. Tot nu toe niets dan lof dus. Ik ben echt al ongelofelijk benieuwd naar het eindresultaat. Nog veel plezier en succes met de voorbereidingen! GroetjesCaroline
Hebben die soms een site?Wil wel eens een uitnodiging zien met reliëf!Groetjes, Laura
Hoi Laura,ze hebben volgens mij geen website. Ik heb hem in ieder geval niet gevonden. Ik vond het echt heel mooi, maar het is voor mij nogal een eindje rijden dus ... Ik heb wel een e-mailadres: drukkerij.vekemans@scarlet.beGroetjesIlse
Hey Ilse, Onze uitnodigingen kwamen ook van daar. Voor zover ik weet hebben ze geen website, maar ze zitten in de Rechtestraat (nummer weet ik niet vanbuiten). Ze zijn zoals Caroline zegt, supervriendelijk en ook heel professioneel. Je krijgt er voldoende tijd om te kiezen en ze laten je inderdaad soms even alleen om te overleggen. Niet twijfelen zou ik zo zeggen. GroetjesInesreeds 69 dagen getrouwd
Hallo,Wij hebben ook onze uitnodigingen besteld bij drukkerij vekemans. Morgen mogen we de proefdruk gaan halen, 'k ben super benieuwd.De mensen zijn er echt heel vriendelijk, een moeite te veel en ze laten je heel rustig beslissen zonder opdringerig te zijn.Voorlopig alleen maar goede dingen te vertellen...Volgens mij hebben ze inderdaad geen website, hij stond toch alleszins niet op hun kaartje en heb hem ook niet gevonden.
Uit welke boeken kan je bij hen kiezen? Binnen welke prijscatergorie vallen de kaartjes en drukkosten?thx,Lesley