Terug naar overzicht
Hallo Sofie, de nieuwe collectie begint binnen te komen vanaf september, wij trouwen op 24 juni 2006 en ik ga kijken eind september, begin oktober. Dan ben ik zeker dat alles er is. Ik kijk er ook al naar uit om te gaan rondkijken. Nog veel succes met je voorbereidingen. Groetjes Cindy
Ok das goed dan zal nog efkes geduld moeten hebben
Ik trouw ook volgend jaar, op 06.05.06. Ik was ook van plan rond oktober te gaan kijken, ze hebben me gezegd dat dan pas de nieuwe collectie er is. En je hebt toch wel minstens 6 maand nodig om te bestellen en te retoucheren.Maar als je nu al zin hebt om te gaan kijken, zou ik niet noodzakelijk wachten, hoor. Wie zegt dat je droomkleed niet in de collectie van 2005 zit? De mensen op je trouw weten toch niks van het verschil tussen de collecties hoor. Ik vind dat je gerust al eens kan gaan rondkijken.
Hey, een vraagje, blijft de collectie 2005 in de winkels hangen. Zoals Lindsay zegt, vind ik daar wel mooie jurken tussen hangen. groetjes Cindy
HalloIk trouw pas op 26/05/2007!!Dus ik moet wachten tot september 2006 eer ik kan gaan kijken. Ik denk dat dat het tofste is van alle voorbereidingen!Geniet ervan!Vicky
Ik geloof werkelijk niet in die collecties hoor... oké, wat in 1989 gemaakt werd, zal inderdaad wel verschillen van wat er nu gemaakt wordt, maar of je kleed nu uit collectie 2005 of 2006 komt... laat me niet lachen, maar da's toch wat je zelf gewoon mooi en gemakkelijk vindt??
Bestaat er in de trouwcollecties ook zoiets al solden?
Hey Sofie, Volgens mij is het eerder vanaf november (om zeker te zijn dat de hele collectie binnen is). Maar wil je je hartje al eens ophalen, dan kan je een kijkje nemen op de site van deze winkel (in Waals-Brabant) www.clairdefemme.be , dan kan je je toch al een ideetje vormen van wat je graag ziet. Want jaja, elk jaar staat de hele collectie op de site en dat is dromen, hoor...Groetjes,Ingrid
Van een aantal merken als demetrios is er al een gedeelte van de collectie 2006. Tot en met oktober komen alle collecties zo beetje binnen. In een aantal trouwmagazines zijn de eerste nieuwe jurken van 2006 al te bewonderen. Veel plezier met passen dit is echt het leukste van alle voorbereidingen
bedankt allemaal, kan zijn dat ik misschien binnenkort al eens ga gaan kijken, ook al is de nieuwe collectie nog niet volledig binnen. Kga me toch nie kunnen houden denk ik. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden wat het zal wordengroetjessofie15 07 2006
Zit ook al te popelen om mijn kleed te gaan kiezen, maar ga ook proberen wachten tot september-oktobergroetjes,Els en Stefan29-07-2006
Hey Sofie,Mag ik je aanbevelen eens bij Kaat Tilley te gaan kijken (koningsgalerij in Brussel)..tijdloze bruidskledij, heel speciaal en daardoor net zo mooi.Ikzelf kon alleszins niet weerstaan...6/8 is 't zover.Succes ermee.