Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kado's

11-12-2008 9:35:16
Hoi aan iedereen !

Het begint voor ons serieus te korten waardoor we terug in actie moeten beginnen schieten. Ik zou dit weekend graag al wat kado's kopen voor de mensen die ons geholpen hebben ed. Ik ben er voor de meeste al wel uit maar heb eigenlijk echt geen inspiratie voor een leuk kado voor de ouders en schoonouders... Ik dacht aan een bongo-bon voor mijn ouders maar ze gaan al zo vaak op vakantie dat er niets speciaal meer aan is. Voor mn schoonouders dacht ik aan een mooie kader met een bruidsfoto in (of bon om 1 te kiezen) maar dat kan ik niet echt voor mn ouders doen, aangezien zij niet echt foto's in huis zetten...

Hebben jullie eventueel tips voor kado's? Ik zit met mn handen in mn haar.

Alvast bedankt !

Groetjes,

Jill

Jill
24-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 357

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik11-12-2008 10:11:38

Hoi,
Wij gaan normaal gezien foto-albumpjes laten drukken met de mooiste foto's van onze trouwdag... De dag zelf krijgen ze een tegoedbon... Je kan zo'n foto-albumpjes laten maken via hema, blokker, ... Ons oog is er gevallen op de luxe album van Blokker... +/-35€/stuk en plaats voor heel wat foto's en ook voor tekstjes...
Je hebt ook vb spiegels die je kan laten graveren met jullie naam en trouwdatum met een tekening erop... +/- 50€/stuk...Of inderdaad een bongobox of een vivabox... Tegenwoordig bestaan daat ook al heel veel verschillende soorten in... Veel succes.
Groetjes Barbara

cindy
26-6-2009
 Meld misbruik11-12-2008 10:32:58

Beste,
Als je bij google de kaarsengieterij intikt, kom je op een site terrecht waar ze speciale kaarsen maken met opschriften . Dit vind ik wel leuk om aan de ouders te geven.
Veel succes nog

Laetitia
19-12-2008
 Meld misbruik11-12-2008 10:35:36

hallo,
Wij hadden hetzelfde probleem en hebben uiteindelijk besloten om toch bongo's te geven (ouders en schoonouders dezelfde) voor een wijnproef waarbij ze dan 6 wijnen mee naar huis krijgen.
Veel succes nog x

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik11-12-2008 15:05:33

Naast bongo zijn ook de vivaboxen een leuke attentie om te krijgen...

evy
1-3-2009
 Meld misbruik11-12-2008 16:14:25

Persoonlijk snap ik 1 ding niet...
Waarom denk je eraan om je ouders een bongobon te geven en aan je schoonouders een kader met foto? Waarom geef je hen beiden niet hetzelfde???

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik11-12-2008 16:14:56

wij hebben aan onze ouders een fles wijn gegeven met een specaal gedrukt ettiket waar de trouwdatum en onze namen opstonden
voor de peters en de meters hebben we dan wel foto kaders gegeven
met de getuigen zijn we dan s'middags uit eten geweest
wij hebben de koppels hetzelfde gegeven om ruzie te vermijden
xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik11-12-2008 16:43:30

Allereerst al enorm bedankt voor de reacties...

@Evy: mijn schoonouders zijn echte huismussen, we krijgen ze amper buiten om eens te gaan eten dus met een bongo-bon doe ik hen echt geen plezier. Ik probeer een kado te vinden dat toch wat persoonlijk gepast is, vandaar.

Groetjes,

Jill

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...