Terug naar overzicht
Hoi,Wij gaan normaal gezien foto-albumpjes laten drukken met de mooiste foto's van onze trouwdag... De dag zelf krijgen ze een tegoedbon... Je kan zo'n foto-albumpjes laten maken via hema, blokker, ... Ons oog is er gevallen op de luxe album van Blokker... +/-35€/stuk en plaats voor heel wat foto's en ook voor tekstjes...Je hebt ook vb spiegels die je kan laten graveren met jullie naam en trouwdatum met een tekening erop... +/- 50€/stuk...Of inderdaad een bongobox of een vivabox... Tegenwoordig bestaan daat ook al heel veel verschillende soorten in... Veel succes.Groetjes Barbara
Beste,Als je bij google de kaarsengieterij intikt, kom je op een site terrecht waar ze speciale kaarsen maken met opschriften . Dit vind ik wel leuk om aan de ouders te geven.Veel succes nog
hallo, Wij hadden hetzelfde probleem en hebben uiteindelijk besloten om toch bongo's te geven (ouders en schoonouders dezelfde) voor een wijnproef waarbij ze dan 6 wijnen mee naar huis krijgen.Veel succes nog x
Naast bongo zijn ook de vivaboxen een leuke attentie om te krijgen...
Persoonlijk snap ik 1 ding niet...Waarom denk je eraan om je ouders een bongobon te geven en aan je schoonouders een kader met foto? Waarom geef je hen beiden niet hetzelfde???
wij hebben aan onze ouders een fles wijn gegeven met een specaal gedrukt ettiket waar de trouwdatum en onze namen opstondenvoor de peters en de meters hebben we dan wel foto kaders gegevenmet de getuigen zijn we dan s'middags uit eten geweestwij hebben de koppels hetzelfde gegeven om ruzie te vermijdenxxx Stephaniealleenvanmij@live.be
Allereerst al enorm bedankt voor de reacties... @Evy: mijn schoonouders zijn echte huismussen, we krijgen ze amper buiten om eens te gaan eten dus met een bongo-bon doe ik hen echt geen plezier. Ik probeer een kado te vinden dat toch wat persoonlijk gepast is, vandaar. Groetjes,Jill