Terug naar overzicht
tof hé!geniet er maar van
Hey,Proficiat met de aankoop. Leuk hé, om zo als prinses behandeld te worden...Ook mijn trouwkleed komt van bij Cony. Bij mij waren ze vanaf het eerste moment heel erg vriendelijk. Ik ben echt enorm tevreden van hun service en vriendelijkheid.Ze nemen daar idd echt hun tijd! Ik heb verschillende winkels afgedaan en Cony stak er echt wel bovenuit!Veel succes nog met de verdere voorbereidingen!
Hallo Ellen,Een vraagje, moet jij betalen om dat kleedje in jouw maat te laten komen? Ik ben vorige week namelijk gaan passen in het Bruidsparadijs en vermits ik maat 38 heb en in de winkel slecht maat 46 aanwezig was, konden ze het kleedje laten komen in mijn maat mits ik er 150euro extra voor betaalde en dan was ik nog verplicht om het te kopen terwijl ik dus niet weet of het wel mijn droomkleed is want in maat 46 had ik totaal geen zicht op hoe het kleedje op mijn maat zou zijn...
hey ludo, is wel grof vind ik. ik moest totaal niet betalen. die vonden dat maar meer dan logisch dat ze dit deden aangezien het in eerste instantie mijn droomkleed was waarvoor ik kwam. meerprijs vragen vind ik grof. groetjes ellen