Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek viering

11-12-2008 11:31:01
hey hey,

hier onze muziek voor de viering:

Stond eigenlijk zo al 2 jaar geleden vast. zijn liedjes die veel voor ons betekenen.

suite: wim mertens close cover (piano)
intrede: come what may, moulin rouge
you are: dolly parton/natalia
the promise: tracy chapman (ringen)
bedanking ouders: clouseau altijd heb ik je lief
verrassingselement genodigden: carribean blue enya (piano)
uittrede clousau: vonken en vuur

alles live gezongen door jozefien de feyter.

openingsdans weten we ook al... verrassing :-)
dessertbuffet: he's a pirate - Pirates of the Caribean
dans met mijn vader zou ik graag ik heb je lief van matthieu en guillaume (x-factor) eens mailen naar de vtm he.
en voor met mijn schoonvader weet ik nog niet echt. nog eens denken.

allez, enfin, ben te enthousiast.

vanavond naar de feestzaal samenzitten voor het eten.
we krijgen volledige carte blanche en hij ook: mag zich volledig uitleven als het maar lekker is :-)

groetjes ellen

ellen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 420

Nathalie
6-7-2011
 Meld misbruik12-12-2008 15:05:33

Hoi Ellen,

Super ik had ook moulin rouge come what may als intredelied. Echt zalig om binnen te komen. Telkens ik dit liedje nu hoor denk ik zo weer terug aan het moment waarop ik de kerk binnen kwam met mijn vader en mijn ventje al vooraan stond te wachten op mij. Ik vind dit echt een magisch liedje voor de intrde. Geniet ervan zou ik zeggen dat is een zalig moment!! (kippenvelmoment)

Groetjes,
Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...