Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu - uitnodigingen e.d.

11-12-2008 12:06:30
hoi dames,

Ik zoek enkele ideeen en ik hoop dat jullie mij daar mee kunnen helpen.
Is er iemand die volledig zijn uitnodigingen, bedankingen en menu's zelf maakt...
Voor de menu heb ik al een idee gekregen van een puzzel. En als naamkaartje dan een puzzelstukje... die de gasten dan zelf in elkaar moeten steken. Op de puzzel staat er van ons elk een babyfoto... Wat vinden jullie daarvan?...

Groetjes

SOphie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 642

Lindsey
13-6-2009
 Meld misbruik11-12-2008 13:23:27

Hallo

Wij hebben als menu een flesje duvel gekozen, de etiketten worden gedrukt en daarop staat dan onze menu. De etiketten op de flesjes plakken moeten we zelf doen maar das geen probleem. Aangezien dat iedereen weet dat mijn ventje zijn lievelingsbiertje een duvel is vonden wij dit een heel originele manier om de mensen te laten weten wat ze zullen te eten krijgen. Achteraf hebben ze nog iets om van te genieten. Naamkaartjes worden er bij ons niet gezet. De meneer van de feestzaal roept door de micro wie waar gaat zitten. Dit vinden wij gemakkelijker omdat anders iedereen naar zijn plaats zit te zoeken.
Het ideetje van die babyfoto in puzzelvorm.... denk je niet dat veel mensen die niet zullen ineensteken? Ik denk dat vanaf wanneer ze in de feestzaal zitten alleen nog oog hebben voor het bruidspaar, zeker in het begin! Wanneer je er toch voor kiest, zou ik hem al zelf in elkaar steken! Het is maar wat ik denk hé!

Groetjes

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik11-12-2008 18:53:41

Hallo,

wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt, de menu's nog niet want we weten nog niet precies wat onze menu wordt...
Hier kan je onze uitnodigingen, enveloppendoos en ringknuffel zien:
http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=339...

Voor onze menu's gaan we een soort "stalenkaart" maken, met verschillende repen papier die met een splitpen aan elkaar vast zitten. HEb ze nog niet gemaakt, ga me daar komende vakantie mee bezig houden ;-)

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

Sophie

Meld misbruik12-12-2008 8:57:26

dank u wel voor de reacties,... ik zal een kijken op de site inge,en lindsey, dat is een heel goede opmerking... je hebt gelijk dat ze er waarschijnlijk op dat moment er neit op letten.

Mss al ik op iedere tafel 1 of 2 er zet gemaakt... dan is het nog speciaal é...

groetjes

Leen
25-4-2009
 Meld misbruik12-12-2008 14:36:19

hey sophie,

als je verder wil gaan met het puzzelstukken verhaal, kan je voor een ideetje misschien hier eens een kijkje nemen:
http://www.e40projects.be/design/k_en_u_prijs.php?kaart...

veel succes
Leen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...