Terug naar overzicht
Wij geven daar ons trouwfeest op 31/7/2009! Supermooie zaal en lekker eten (hebben er reeds 2 trouwfeesten mogen vieren).
Ik ben getrouwd op 21-03-2008, woon in Melsele en heb muijn trouwfeest in De Villa gegeven en het was zeer goed georganiseerd en zeer prijselijk, Scala heb ik geen idee van !Ter informatie wil ik dit nog kwijt : Mijn naam is Bart van T&T Design. Ik verricht publiciteitscampagne over een aantal artikelen die binnen de 2 jaar op de Belgische markt gaan komen. Héél wat mensen hebben daar al aan meegewerkt en vonden dit héél plezant ! Wat houd dat in ? Ik kom bij je langs, ik toon die nieuwe artikelen en je mag na uitleg en demonstratie je mening geven over deze waarbij je dé kans krijgt om een aanbieding voorgesteld te krijgen om een mooi geschenk te ontvangen !!! Het gaat om Italiaanse inox design en comfortartikelen ( binnen en buiten-huisartikelen ) die elk koppel of alleenstaande goed kan gebruiken, nu en in de toekomst samenwonend of getrouwd zijn gehele leven nuttig zal kunnen gebruiken !!! Het zijn toffe artikelen die zeker de moeite waard zijn. Indien het voor jullie/je past dat ik langskom om een demonstratie te geven exclusief voor jullie/je alleen, sms dan naar 0494/03.86.75 Plaats je naam, adres, telefoon of gsm-nummer in de sms en ik neem spoedig mogelijk contact met jullie/je op om een afspraak te regelen, liefst goed op voorhand voor dat jullie/je alleen gaat wonen of samen gaan wonen of gaan trouwen ! Ga zeker op deze uitnodiging in ! Groetjes Bart en hopelijk voor mij en ook voor jullie/je tot ziens !
Wij zijn eens gaan kijken. Ik vind de zaal op zich heel leuk, maar alles er rond viel zwaar tegen. De wc's zijn verouderd, de bar/zitruimte ernaast heel ongezellig vind ik. En alles rook naar frietvet de dag dat wij er waren :-) Wij twijfelden tussen Scala en het Godshuis, en aangezien de prijzen ongeveer hetzelfde waren maar het Godshuis toch wel veel 'chiquer', hebben we daarvoor gekozen.
Ik ben eveneens naar Scala gaan kijken en ik vond de ontvangstruimte/bar nogal verouderd, evenals de gang van de wc' en wc's zelf. Bovendien is de kleine zaal veel te klein (indien het regent) om er de receptie te organiseren naar mijn mening. Ik had bijgevolg enkele twijfels omtrent deze zaal en heb dan beslist om het feest te laten doorgaan in Hof Ten Damme.