Terug naar overzicht
BesteWij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen.Dus ook discobar.Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.Voor meer informatie kan je altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.www.partylighting.be Hebt u nog vragen of wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.MvgPartylighting
Beste Cedric,Ale we zijn weer weg !Opgelet voor sluikreclame en malafide handelaars.Zoals beschreven in de gebruiksvoorwaarden mogen enkel betalende leden gebruik maken van het forum om hun producten en diensten te promoten en dan nog enkel als antwoord op een vraag. Handelaars die hun producten of diensten promoten en die geen betalend lid zijn van WijTrouwen.com zijn een advertentievergoeding verschuldigd van 75 euro excl. BTW per gepost commercieel bericht.Om concurrentievervalsing te voorkomen, zal WijTrouwen.com melding geven aan Economische Zaken indien er een vermoeden bestaat dat iemand producten of diensten aanbied in 'het zwart' of in strijd is met de wet op de handelspraktijken.
Wij hebben ook voor dj infinity gekozen. Hij heeft ook op het trouwfeest gedraaid van een neef en was supergoed. Dansvloer was nooit leeg. Zijn stijl? Voor elk wat wils. Hij voelt zijn publiek goed aan. Ik kan er alleen maar vol lof over zijn.Minpuntje: had hier op deze site opgevangen dat hij de reputatie heeft om wel eens zijn kat te sturen en dan een vervanger in zijn plaats te laten draaien die niet zo goed is als hijzelf. Ipv te panikeren hebben wij hem hier gewoonweg mee geconfronteerd. Hij heeft ons een zeer plausibele uitleg kunnen geven waarom hij die paar keer niet is afgekomen (het was omwille van privé redenen, die ik hier niet openbaar ga uitsmeren uit respect). Na dit gesprek waren wij ervan overtuigd dat deze reputatie vooral gebaseerd is op geroddel die uit de context getrokken is (Mijn bridezilla-trekjes kwamen ook wel naar boven en heb hem toch beleefd duidelijk gemaakt dat hij nog niet thuis is, moest hij ons in 'de zak' zetten :-s) Wij zijn dus overtuigd dat hij wel degelijk zal afkomen en ons een magnifiek feest zal bezorgen. Hij is ook een zeer gemakkelijke mens in omgang, vraagt een doorsnee prijs.Zou gewoon es contact opnemen met hem. na een gesprek weet je wel of dit jullie dj wordt of niet.grtjs
Hoi Lies,Wij zijn momenteel een half jaar getrouwd. Ik had ook dat idee van welke DJ moet ik nu nemen en wilde zeker een goede hebben want het dansfeest is toch wel de helft van je feest vond ik en het is toch wel afgaan als dat niet geslaagd is. IK had ook aan infinity gedacht. Maar heb die negatieve commentaar van verschillende mensen gehoord dat de baas zelf heel goed is maar zijn vervangers minder en dat hij zelf dan vaak zijn kat stuurt en het en vervanger is. We hadden dan ook naar een trouw van vrienden geweest waar hij zelf draaide en dat was zeker niet slecht maar ook niet super om te zeggen wahw die moeten we hebben vond ik. Wij hebben dan via goeie vrienden van ons DJ Fabrice uit Leke als echte aanrader gekregen die heel goed was naar hun mening en in prijs ook heel goed meeviel. IK heb het er dan maar op gewaagd en hem eens opgebeld en ik moeten zeggen qua prijs viel hij echt super goe mee in vergelijking met vele andere (een vaste prijs voor de hele avond -> vond ik leuk, zo weet je waar je staat wat dit betreft).We zijn voor onze trouw dan eens bij hem langs geweest om onze muziekkeuze en openingsdans enzo te bespreken met hem. Dat was wel tof zo leerde je hem toch ook voor je trouw eens persoonlijk kennen en hij is echt een sympathieke gast hoor. Hij heeft inderdaad goed rekening gehouden met wat wij gevraagd hadden qua muziekstijl, en er stond gans de avond veel volk op de dansvloer. We hebben ook veel positieve reacties gekregen dat de muziek echt goed was. Zowel van jong als oud. In elk geval wij beklagen het ons echt niet dat we hem genomen hadden en ik raad je aan om zeker eens te informeren bij hem. Normaal gezien is hij goedkoper dan infinity en ik persoonlijk vind hem nog veel beter ook.Hopelijk raak je snel uit deze moeilijke keuze. Ik vond de DJ ook zo'n moeilijk punt! Versta je visie volledig.Groetjes,Nathalie
halloer zijn inderdaad wat negatieve reacties geweest betreffende discobar infinity, maar het is zoals hieronder werd vermeld idd te wijten aan enkele privé problemen van de dj.wij zijn juli 2008 getrouwd, net in de periode dat die geruchten hier op het forum gelanceerd werden (was anderhalve week voor ons huwelijk!) en ook wij hebben de dj hieromtrent gecontacteerd, dus we weten waar het over ging. Hij heeft ons beloofd er te zijn op ons trouwfeest en dat was ook zo! het was zeer geslaagd en ik kan niets negatiefs zeggen over infinity, dus laat je hierdoor zeker niet afschrikken.sommige mensen vinden het nu eenmaal fijn om op de roddelmolen te springen.neem eens contact op voor een vrijblijvend gesprek, dan zal je al gauw aanvoelen of hij je ligt of niet.