Terug naar overzicht
Hallo IngeVolgens mij heb ik er ooit zo eens bij ava gekocht, voor de feestdagen. Ze zaten toen per 50 in een doosje denk ik en qua prijs viel dat behoorlijk mee, draaide rond de 5 euro geloof ik maar weet dit niet zo zeker meer.Maar ik wil nog 1 dingetje zeggen. Ik weet niet hoe oud de kindjes van het klasje zijn, maar veel kids hebben schrik voor die stokjes. En komt daarbij dat het vuur is he, hoe klein ook het is en blijft gevaarlijk! Zelfs zo een kleine vuurspetter kan een lelijke brandwonde veroorzaken, vooral als je die vuurstokjes in de blote hand vasthoudt.Enfin, hopende je hierbij geholpen te hebben.Grts,Natalie
Heyhey,Je vind die stokjes nu overal waar ze ook vuurwerk verkopen. Ik heb vorig jaar ook van die sterrenregen gehad en dat kostte 2 euro voor een doosje van 20.Veel succes met de zoektochtGroetjes,
Bij AVA hebben ze er inderdaad. Wij hebben er daar ook gekocht. Je moet ernaar vragen aan de kassa want ze liggen in hun magazijn (mag niet meer volgens de wet in hun winkel liggen denk ik). Ze zitten per 10, en niet echt duur. De exacte prijs weet ik niet meer.
Bij Happyland of Fun?Ik dacht dat ik dat in de Fun al eens had zien hangen bij de feestartikelen (ballonnen, serviettten,...).