Terug naar overzicht
Hallokes!Ik heb morgen afspraak bij Carta Rosa... Ik zal je zeker iets laten weten.Gtoetjes,Marie16.05.2009
Bedankt Marie! Ik ben benieuwd welke uitnoding jullie gaan kiezen!Groetjes
Hey!Wij zijn vrijdag naar carta Rosa gegaan. Het is dus de winkel waar langs de buitenkant babygrafix op staat (wij hebben nogal moeten zoeken). Het zijn in ieder geval heel vriendelijke mensen. Zij geven je de tijd om rustig alle voorbeelden te bekijken. Wij hebben onze uitnodigingen daar besteld. Groetjes,Hilde
Hoi Hilde,bedankt voor de tip! Welke uitnodigingen hebben jullie gekozen? Wij zouden er graag met foto's hebben, maar we zijn er nog niet uit de welke. Zijn er veel kleuren waaruit je kan kiezen voor de uitnodigingen? Bedankt alvast!Groetjesilse
Hey Ilse,Wij hebben 'het prikbord' genomen. Dat is een uitnodiging met twee foto's op. In het voorbeeld zijn het zwart-wit foto's, maar om de uitnodiging op te fleuren gaan wij hier kleurfoto's kiezen.Een aantal ontwerpen hebben zij in verschillende kleuren liggen. Je kan ginder al die voorbeelden bekijken. Als je wil, kan je allemaal andere kleuren kiezen voor de uitnodigingen. Zij heeft ons dit wel afgeraden omdat de ontwerpen hierdoor minder sterk kunnen zijn. Maar je krijgt drie correctieronden, dus je kan wel wat expirmenteren met de kleuren.Groetjes,Hilde
Hey Ilse!Zoals beloofd een kleine info over onze afspraak bij carta rosa zaterdag. Er staat , zoals Hilde zegt, inderdaad babygrafix op, wij hebben ook moeten zoeken :-) Wij hebben eigenlijk een foto van een tekening als voorkant dus bij ons is het eigenlijk een eigen ontwerp maar zij gaan ons helpen met de grafische tekeningen achter de tekst aan de binnenkant van de kaart en ze gaan waarschijnlijk ook de kleuren van de tekening een beetje aanpassen. Ze zijn alvast super vriendelijk, ze bespreken alles met jou en geven je echt genoeg tijd om over alles na te denken. Ik vond het echt super!! Eind deze week of begin volgende week krijg ik in pdf een eerste voorstel van mijn uitnodiging op mijn mail! Ik ben alvast super benieuwd maar ik ben er al zeker van dat ik mijn uitnodigingen daar ga laten maken!Groetjes,Marie
Hoi Marie,bedankt voor je berichtje. Ik ben echt benieuwd naar vrijdag. Wij willen ook graag iets met een fototje, maar we zijn er nog niet echt uit. De voorbeeldjes op de site vind ik in elk geval ook heel mooi!Ik laat je wel iets weten wat het geworden is.GroetjesIlse