Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen Xen

11-12-2008 21:02:39
Heyhey,
Wij willen ook graag Xen trouwringen omdat het totaal onze smaak is! Maar degene die wij willen komt op 2370 euro alleen al voor de damesring!!De juwelier beweert dat de prijsstijging te maken heeft met de financiele crisis :s Weet iemand een website waarop Xen ringen met de prijzen staan? Dan kunnen we uitkijken naar iets anders :'( snik snik

Fiona
16-1-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1048

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik11-12-2008 21:22:27

Hoi Fiona

Heb eens gezocht en dit heb ik gevonden:
http://www.juwelennevejan.be/ (Xen staat onder de rubriek stalen juwelen, niet bij de rubriek trouwringen). Hopelijk heb je hier iets aan.

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidigen.

Véronique C.
15/5/09

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik12-12-2008 13:08:48

hallo,
een kleine tip , ga met de foto van de ring naar een goudmidt die zelf ringen maakt.
die mensen kunnen op dat ontwerp en u budget ezelde ring maken.
wij gaan dat ook zo doen.

groetjes lieven en daisy
25/09/09

sophie
6-2-2010
 Meld misbruik12-12-2008 14:29:59

Het lijkt me sterk dat Xen zo'n dure ringen heeft. Ik zou toch maar eens voor tweede opinie gaan. Ik heb zelf een 'gewone' ring van xen met briljantje en was niet super duur. Als jouw ring wit goud is en stampvol briljanten zit wil ik het wel geloven maar anders ...

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-12-2008 0:50:13

Ik ben efkes naar de website van Xen gesurft. Deze ringen hebben veel weg van de ringen van Mémoire. Misschien daar is kijken. Op de site van Mémoire staan prijzen bij.
groetjes,
Carolina

Fiona
16-1-2009
 Meld misbruik14-12-2008 14:36:04

Heyhey,

De ringen die wij hebben gezien blijken dus inderdaag wit goud te zijn ipv edelstaal wat wij eerst dachten en er zitten 48 diamantjes in dus vandaar ook de prijs :'( Zijn nog altijd op zoek naar betaalbare ringen maar dit schiet niet echt op en de tijd begint te dringen want we trouwen al in Januari!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...