Terug naar overzicht
Hoi FionaHeb eens gezocht en dit heb ik gevonden:http://www.juwelennevejan.be/ (Xen staat onder de rubriek stalen juwelen, niet bij de rubriek trouwringen). Hopelijk heb je hier iets aan.Groetjes en nog veel succes met de voorbereidigen.Véronique C.15/5/09
hallo,een kleine tip , ga met de foto van de ring naar een goudmidt die zelf ringen maakt.die mensen kunnen op dat ontwerp en u budget ezelde ring maken.wij gaan dat ook zo doen.groetjes lieven en daisy25/09/09
Het lijkt me sterk dat Xen zo'n dure ringen heeft. Ik zou toch maar eens voor tweede opinie gaan. Ik heb zelf een 'gewone' ring van xen met briljantje en was niet super duur. Als jouw ring wit goud is en stampvol briljanten zit wil ik het wel geloven maar anders ...
Ik ben efkes naar de website van Xen gesurft. Deze ringen hebben veel weg van de ringen van Mémoire. Misschien daar is kijken. Op de site van Mémoire staan prijzen bij. groetjes,Carolina
Heyhey,De ringen die wij hebben gezien blijken dus inderdaag wit goud te zijn ipv edelstaal wat wij eerst dachten en er zitten 48 diamantjes in dus vandaar ook de prijs :'( Zijn nog altijd op zoek naar betaalbare ringen maar dit schiet niet echt op en de tijd begint te dringen want we trouwen al in Januari!!