Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

probleem vervoer (regio Halle)

11-12-2008 21:36:31
Hey bruidjes,
Wij ondervinden problemen met het regelen van het vervoer.Concreet gaat het om de volgende ritten:
’s ochtends 10h: 2 auto’s (1km, ophalen bruidegom en familie)
Middag 11h: 5 auto’s (2km, naar stadhuis)
namiddag 17h30: 5 auto’s (5km, van de kerk naar de feestzaal)

In totaal hebben we dus totaal niet lang wagens nodig maar blijkbaar kan je voor een ceremonie wagens alleen maar huren per drie uur. Wat wil zeggen dat we er heel veel geld aan kwijt zijn, wat een beetje stom is.
Hoe lossen jullie dit op, of blijven jullie binnen de drie uur? Tips of adresjes in de regio met een oldtimer ofzo. HELP

Arianne
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 360

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik12-12-2008 15:30:30

Hoi Arianne,

Wij gaan waarschijnlijk een bus huren voor de ganse dag bij Van Bogget reizen, die verhuren een oude bus van 8u tot 17u, vraag daar eens een offerte. zij vragen ons 680euro dacht ik, ik heb een optie genomen. surf eens op hun site, je krijgt snel antwoord.

Valerie, Halle.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...