Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verlovingsfeestje

12-7-2005 15:19:10
Hallo allemaal

Wij hebben zondag 10 juli ons verlovingsfeestje gehouden. Het was echt heel leuk, we hadden stralend weer en alles was dik in orde (met dank aan mijn ouders die al een week in de weer waren voor alles in orde te krijgen). Ik heb echt genoten van die dag en mij niet laten opjagen door enkele minpuntjes (mijn nonkel was nogal zat en lastig). Ik hoop dat ik dat ook kan op mijn huwelijksdag!

Er was maar 1 ding: mijn vriend zijn broer (hij heeft er maar 1) was niet aanwezig, hij had geen goesting. Normaal gezien ging mijn vriend hem vragen als getuige, maar hij heeft het uiteindelijk aan zijn neef gevraagd.

Allé, twas gewoon maar even om mee te delen.

Groetjes

Vicky

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 457

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik14-7-2005 10:18:08

Wanneer trouwen jullie?

wij op 24.06.2006
Groetjes Cindy

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik14-7-2005 11:49:49

Wij trouwen pas op 26 mei 2007. Zo heb ik rustig de tijd om alles te plannen. Ik ben afkomstig van het Antwerpse en woon nu aan de kust. Ik ken hier geen enkele zaal en mijn vriend ook niet. We moeten ze dus echt allemaal gaan bekijken en dat neemt veel tijd in beslag...

Ken jij zalen in de buurt van Knokke - Brugge?

Voor de wet trouwen we al in december 2006.

Elkje
7-7-2007
 Meld misbruik15-7-2005 16:35:11

Wij trouwen op 07 juli 2007... dat is ook nog een tijdje...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...