Terug naar overzicht
Hoi Patricia,Wij hadden geen rokershoekje, maar naast het gastenboek hadden wij toch een kistje sigaren gezet. De gasten vonden het een leuk idee en hebben er buiten eentje gerookt.Heb dit vooral voor mijn vader en grootvader gedaan, aangezien zij houden van af en toe eens een goed sigaarke.Misschien kan je jouw rokerskamertje met donkere doeken aankleden (bordeaux en zwart, of goudtinten bv), een beetje retrostijl met van die oude draaiasbakken.Groetjes.
ik vind t ook een schitterend idee! Ik ga ook zeker sigaren voorzien, maar ze moeten wel buiten gaan roken, in de zaal zal dat wel niet mogen!Ben zelf heel anti-roken, maar ik weet dat mijn ventje er graag op speciale gelegenheden eentje rookt! Is ook lekker stoer!groetjes,Nele
in onze zaal mag ook nergens gerookt worden dus gaan wij een mooie witte tent voorzien met enkele statafels (indien slecht weer wordt niemand nat, indien heel warm, is er schaduw) . wij voorzien ook sigaren die aan de toog mooi voorgeschoteld worden. Oproken gebeurt dan buiten.Succes!