Terug naar overzicht
Ik zou dat toch doen ja... een onderrok kan je toch moeilijk bestellen zonder je kleed denk ik. En als het hen niet aanstaat, zullen ze dat wel zeggen. Met gewone kleren doen we dat eigenlijk ook hé, als ik een rok heb waar ik een pulletje op zoek, zeul ik die ook overal mee naar toe, en vraag dat ook gewoon aan de verkoopsters, verkopen blijft verkopen hé voor hen.veel succes met je zoektocht
Dag Fien, Als je niet te ver woont, mag je altijd komen kijken of je de mijne kunt gebruiken. Ik weet niet van waar je bent (ik van Lier, btw)en welke maat je hebt, maar die van mij ligt nu toch een beetje in de weg...GroetjesInesreeds 70 dagen getrouwd
hallo,ik heb een maand of 2 geleden ook mijn kleed bestellen, wou eerst een kleed zonder onderrok maar het is toch eentje geworden met onderrok.ik kan de onderrok van een vriendin gebruiken en in de winkel zeiden ze gewoon als ik kom passen breng die maar mee en we zien wel of het goed is, als het niet gaat dan koop ok er wel een.groetjes daisy en lieven25/09/09
bij Jagré in Antwerpen kan je de onderrok kopen of huren. Kopen is 90 euro geloof ik.Groetjes
Hey Fien,ik heb bij het bestellen van mijn kleed in het bruidshuis in Merksem ook ineens mijn onderrok besteld. groetjesCindy13/06/2009